Skip to main content

(P) GALERIE FOTO. New Age Media oferă spațiu media în cea mai mare rețea de multiplexuri din România, care atrage sute de mii de spectatori în fiecare lună

 

Campanie Kinder Pingui_stand

Publicitate

(P) New Age Media România oferă spațiu media în rețeaua Cinema City, cel mai mare lanț de cinematografe multiplex din țara noastră, acoperind 12 dintre cele mai mari orașe românești, cu 16 cinematografe a căror audiență totalizează sute de mii de spectatori lunar.

Rețeaua al cărei spațiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 148 de săli de cinema, printre care și singura sală Romtelecom IMAX din România.

Audiența cinematografelor din portofoliul New Age Media crește substanțial vara, când unele dintre cele mai așteptate producții sunt lansate pe marile ecrane.

Lunile care urmează nu fac excepție, mai multe blockbustere care promit audiențe mari urmând să aibă premiera până la sfârșitul verii: Transformers: Age of Extinction, Dawn of the Planet of the Apes, Guardians of the Galaxy, Teenage Mutant Ninja Turtles sunt doar câteva dintre ele.

Dacă în cazul altor medii de comunicare perioada verii este una mai puțin ofertantă din punct de vedere al audienței, în ce privește cinematograful, lucrurile stau exact invers. Cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile și atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, ceea ce permite și o percepție pozitivă a reclamelor.

Mai mult, pe lângă creșterea traficului, cinematograful oferă alte avantaje majore în comparație cu alte medii, în special audiența captivă.

Conform SNA Focus, core-targetul multiplexurilor Cinema City este format în proporție de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14 și 44 de ani, cu venituri medii și peste medie, adică unul dintre cele mai căutate segmente de către advertiseri.

New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familii, pentru femei, pentru bărbați, blockbustere etc. Cinema-ul oferă posibilitatea realizării unor proiecte creative și inovative.

Campanie Citibank

Campanie Kinder Bueno_Oglinda Magica

Campanie Kinder Pingui_stand si mascota

 

Campanie Nivea floor stickers

 

Campanie Piraeus Bank_card supradimensionat

Campanie Piraeus Bank

Proiect branding sala Puma

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu