Skip to main content

PARTENERIAT. Azi a început ICEEfest: peste 1.600 de participanti din 9 tari si 72 de speakeri din 47 de tari iau cu asalt Bucurestiul

 

ICEEfest Generic

Publicitate

ICEEfest a inceput in aceasta dimineata la Grand Cinema & More din Baneasa. Mari companii online din lume, in frunte cu Google, Facebook, Twitter, Yahoo! si alti peste 50 de playeri si agentii digitale din lume vor prezenta cele mai noi tendinte si idei.

Organizatorii au postat pe Facebook o agenda vizuala care explica structura evenimentului in 10 imagini. O puteti vedea aici.

Pe scurt, cele mai importante teme care vor fi abordate sunt:

1. CREATIE SI VIRAL VIDEO

Cei care lucreaza in agentii de creatie, PR dar si de media sau pur si simplu sunt pasionati de comunicare digitala vor putea viziona prezentari ale ZOO – agentia de creatie din cadrul Google -, Sid Lee, Effective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms Lab sau Åkestam Holst.

Cele mai mari hituri virale ale anului vor face si subiectul show-ului din finalul festivalului, “Viral Movie Night”, unde Andi Moisescu si invitatii sai, comediantii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete si Raul Gheba vor analiza, serios, umorul tip YouTube.

2. CONTENT

Cei care lucreaza in publishing si in productie de content online sunt invitati sa vada noi playeri precum UpComing ori Daily Secret, care incearca noi modele de business. Dar nici veterani precum BBC, Forbes sau Der Spiegel.

3. PERFORMANCE si eCOMMERCE

Oamenii implicati in e-commerce vor fi acolo la prezentarile lui Lee Odden – autor al celebrei carti “Optimize!” – precum si la Performance Marketing Masterclass (alaturi de Google, Facebook, TopRank si clienti importanti din piata).

Tot zona marketing digital bazat pe performanta va fi prezenta si in workshopul celor de la Facebook sau in momentul lui Oren Hefetz de la Google.

4. PROGRAMMATIC TRADING

Cei care lucreaza in agentii de media, publishing, regii de publicitate vor fi preocupati de subiectul anului, asa cum este el semnalat si de cunoscutul raport Media Fact Book 2014.

Automatizarea procesului de vanzare si cumparare a spatiilor de publicitate online va fi un subiect cheie. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreon si alte companii globale.

Pe langa acestea nu vor lipsi insa nici momentele relaxate de stand-up comedy, gale de premiere, sesiuni dedicate start-up-urilor si multe altele.

Laptopul oficial al evenimentului este ASUS Transformer Book T100 iar masina oficiala este Nissan Qashqai.

ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu