Skip to main content

SCHIMBARE. Agenția GolinHarris rămâne doar Golin

 

Hortensia Nastase. Sursa foto: Catalin Abagiu
Hortensia Nastase. Sursa foto: Catalin Abagiu

Publicitate

Începând de astăzi, rețeaua de relații publice GolinHarris, prezentă și în România, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare, bazată pe modele și instrumente proprii, inovatoare.

„Matricea g4 a reinventat modelul în care gândim și lucrăm în agenție”, spune Fred Cook, CEO Golin. „Nu mai suntem compania de acum trei ani și, cu siguranță, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, când Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru să reflecte cu adevărat ceea ce suntem.”

Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes,unde Golin lansează cea mai nouă cercetare despre relevanța de brand, pe scena principală a Palatului, duminică, 15 iunie, alături de celebrul actor David Hasselhoff.

Hortensia Năstase, Managing Partner Golin România: „Modelul g4 a schimbat maniera de operare în agenție și modul în care suntem percepuți în industrie. Mai mult decât atât, cred că ne-a schimbat pe noi înșine și modul în care ne raportăm la propriul nostru brand. Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decât o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astăzi: curioși, curajoși, creativi și, mai ales, deschiși către schimbare pozitivă. De fapt, noi ne-am simțit tot timpul Goliniști, iar piața de multe ori ne-a perceput și ne-a strigat simplu: GolinJ”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu