Skip to main content

SCHIMBARE. Agenţia GolinHarris rămâne doar Golin

 

Hortensia Nastase. Sursa foto: Catalin Abagiu
Hortensia Nastase. Sursa foto: Catalin Abagiu

Publicitate

Începând de astăzi, reţeaua de relaţii publice GolinHarris, prezentă şi în România, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare.

„Matricea g4 a reinventat modelul în care gândim şi lucrăm în agenţie”, spune Fred Cook, CEO Golin. „Nu mai suntem compania de acum trei ani şi, cu siguranţă, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, când Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru să reflecte cu adevărat ceea ce suntem.”

Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes,unde Golin lansează cea mai nouă cercetare despre relevanţa de brand, pe scena principală a Palatului, duminică, 15 iunie, alături de celebrul actor David Hasselhoff.

Hortensia Năstase, Managing Partner Golin România: „Modelul g4 a schimbat maniera de operare în agenţie şi modul în care suntem percepuţi în industrie. Mai mult decât atât, cred că ne-a schimbat pe noi înşine şi modul în care ne raportăm la propriul nostru brand. Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decât o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astăzi: curioşi, curajoşi, creativi şi, mai ales, deschişi către schimbare pozitivă. De fapt, noi ne-am simţit tot timpul Golinişti, iar piaţa de multe ori ne-a perceput şi ne-a strigat simplu: GolinJ”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus