Skip to main content

10 Iulie. Legea cartelelor pre-pay, atacată de Avocatul Poporului

 

Cartela

Publicitate

CONTESTAȚIE. Legea cartelelor pre-pay a fost atacată la Curtea Constituţională (CC) de Avocatul Poporului, pe raţiuni legate, între altele, de ocrotirea vieţii intime şi de faptul că actul normativ nu ar reglementa criteriile obiective de stabillire a duratei stocării datelor cu caracter personal, scrie Mediafax.
Legea cartelelor pre-pay, atacată la CC de Avocatul Poporului


COMUNICARE. Universitatea din Bucuresti aniverseaza anul acesta 150 de ani de existenta. Cu aceasta ocazie, institutia de invatamant lanseaza o campanie de comunicare, care va fi realizata in parteneriat cu Image PR, notează DailyBusiness.ro.
In cadrul parteneriatului ce se deruleaza in perioada mai-iulie, Image PR va furniza pro bono servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii cu media si liderii de opinie si comunicare online, pentru a promova actiuni precum: Festivalul de Cultura al Universitatii din Bucuresti, Expozitie de fotografie in pasajul de la Universitate, Lansarea albumului aniversar Universitatea din Bucuresti, sau Ceremonia de aniversare a 150 de ani de la infiintarea Universitatii din Bucuresti.
Universitatea din Bucuresti si-a luat PR pentru o campanie aniversara


EXPERIMENT. Activităţile utilizatorilor Twitter şi ale altor reţele sociale au fost înregistrate şi analizate în cadrul unui proiect finanţat de armata SUA, cu obiective similare experimentului realizat recent de Facebook privind controlarea emoţiilor utilizatorilor, scrie Mediafax.
Cercetarea finanţată direct sau indirect de agenţia de cercetare a armatei americane (DARPA) a implicat utilizatori ai unora dintre cele mai importante reţele sociale, inclusiv Facebook, Twitter, Pinterest şi Kickstarter, în vederea unor studii privind conexiunile sociale şi răspândirea mesajelor în cadrul acestor reţele.
Armata SUA a înregistrat activităţile utilizatorilor Twitter


VENITURI. YouTube a generat venituri de 3,5 miliarde de dolari in 2013, conform unui raport al Information, care subliniaza de asemenea ca platforma video a fost profitabila anul trecut, notează Wall-Street.ro.
Cu toate acestea, veniturile companiei sunt mult sub estimari, care sunt de 5-5,6 miliarde de dolari. Google nu a oferit pana in prezent venituri ale diviziei YouTube, dar este din ce in ce mai clar ca serviciul video a devenit un business de maxim interes pentru compania americana, pe langa AdSense si business-ul de display.
Raport: YouTube, venituri de 3,5 miliarde dolari in 2013, mult sub estimari

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu