Skip to main content

11 Iulie. Premiile Emmy 2014: „Urzeala tronurilor“, cele mai multe nominalizări.

 
11 Iulie. Premiile Emmy 2014: „Urzeala tronurilor“, cele mai multe nominalizări.
game of thrones

game of thrones

Publicitate

PREMII. Academia Internaţională de Televiziune, Arte şi Ştiinţe (The International Academy of Television Arts & Sciences) a anunţat nominalizările pentru cea de-a 66-a ediţie a premiilor Emmy. Serialul-fenomen „Game of Thrones/ Urzeala tronurilor“ se bucură de cele mai multe nominalizări (19), inclusiv la categoria Cel mai bun serial dramă, scrie Adevărul.

HBO a primit cele mai multe nominalizări (99) dintre toate televiziunile americane ale căror producţii vor concura pentru premiile Primetime Emmy din acest an. De asemenea, serialele „Breaking Bad“ şi „True Detective“ au fost nominalizate şi au şanse foarte mari de a primi marele premiu. Acestora li se alătură „House of Cards“ (13 nominalizări), „Downton Abbey“ şi „Mad Men“
Premiile Emmy 2014: „Urzeala tronurilor“, cele mai multe nominalizări. Lista producţiilor şi actorilor înscrişi în cursa pentru prestigioasele trofee


RECLAMELE DIN TELECOM. Campaniile de promovare TV derulate de firmele de telecomunicații au acumulat, în primele șase luni ale acestui an, un volum de audiență mai redus cu 4,25% față de anul trecut, arată o analiză Forbes România.

Reclamele TV pentru Cosmote au strâns 26.634 de puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primul semestru al acestui an. Este cel mai mare buget de audiență din domeniul comunicațiilor și al treilea de pe piața de publicitate TV (după Procter&Gamble și Unilever). Volumul de audiență este mai mare cu 38,8% față de cel din anul trecut. (Pe baza audienței acumulate – GRP – clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Cosmote este campionul publicității telecom pe televiziune, în primul semestru al anului


PUBLICITATEA AUTO. Dacia ocupa primul loc in topul brandurile auto cu 6.345 de reclame inregistrate in perioda 1 ianuarie – 30 iunie 2014, si un rate card de peste 10 milioane de euro, scrie DailyBusiness.ro.

Ford este clasat pe locul doi in clasament cu 5.011 de reclame si un rate card de 4,4 milioane de euro, potrivit unui top realizat de MediaTrust. Locul trei este ocupat de Renault cu 4.181 de reclame si un rate card de 6,9 milioane de euro.
Cele mai vizibile branduri auto in publicitate


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu