Skip to main content

28 Iulie. Grupuri de comunicare în 2013: Havas Worldwide ADDV, afaceri de 6,8 milioane de euro

 

adrian dura

Publicitate

BILANȚ. Anul trecut, grupul Havas Worldwide ADDV, condus de Adrian Dura (foto), a realizat o cifră cumulată de afaceri de 6,82 milioane de euro și un profit net de 55.125 euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de Forbes România.

Afacerile grupului de comunicare, format din agențiile Havas Worldwide București și Media Planning Group, au scăzut cu 22,6% față de anul 2012, iar profitul net s-a diminuat cu 65,2%.
Agenția de publicitate Havas Worldwide București a avut o cifră de afaceri de 1,29 milioane de euro, în creștere cu 23%, iar profitul raportat la finele anului trecut a fost de… 954 de euro. (În 2012, profitul net a fost de 3.273 euro.)
Agenția Media Planning Group a raportat următorul bilanț: o cifră de afaceri de 5,52 milioane de euro (scădere de 28,8%) și un profit net de 54.170 euro (scădere de 65,1%, datorită și efectelor OUG 25/2013).
Grupuri de comunicare în 2013: Havas Worldwide ADDV


JURNALIST ELIBERAT. Postul american CNN a anunţat că Anton Skiba, un jurnalist ucrainean care lucra pentru post şi care era reţinut de mai multe zile de către separatişti proruşi în estul Ucrainei, a fost eliberat.

„Un jurnalist ucrainean răpit marţi de către separatişti proruşi în timp ce lucra ca freelancer pentru CNN a fost eliberat", a anunţat postul sâmbătă pe site.
Anton Skiba a sunat sâmbătă la CNN pentru a confirma că a fost eliberat şi că este bine, adaugă postul, precizând că a primit şi confirmarea vizuală de la două surse, aflate pe teren la Doneţk, potrivit cărora jurnalistul este bine şi liber.
Un jurnalist ucrainean care lucra pentru CNN, răpit de către separatişti, a fost eliberat


PRESA VS UCRAINA. Un jurnalist britanic care lucrează pentru postul rus de televiziune Russia Today (RT) în Ucraina a declarat sâmbătă că a fost expulzat din această ţară şi i s-a interzis intrarea pe teritoriul ucrainean timp de trei ani.

Graham Phillips, care lucra ca freelancer pentru acest post de limbă engleză apropiat Kremlinului, a scris într-un mesaj postat pe Twitter că se află în Polonia şi că a fost expulzat după ce a fost reţinut săptămâna trecută de către forţele ucrainene, scrie Mediafax.
„Sunt liber, ok, expulzat din Ucraina, (mi s-a) interzis intrarea pe o perioadă de trei ani pentru că lucrez pentru RT", a scris Phillips.
Un jurnalist britanic de televiziune care lucrează pentru postul Russia Today a fost expulzat din Ucraina


RESTRUCTURĂRI. Compania Express Newspapers, care detine publicatiile britanice Daily Express, Sunday Express, Daily Star si Sunday, a inceput un proces de restructurare prin care va concedia 200 de angajati, pentru a face o economie de 10 milioane de lire sterline, scrie wall-street.ro.

Richard Desmond, proprietarul companiei britanice Express Newspapers, vrea sa reduca numarul angajatilor de la 650 la 450. Cele 200 de concedieri - 30% din numarul total de angajati - vor afecta redactiile celor patru ziare ale companiei, respectiv Daily Express, Sunday Express, Daily Star si Daily Star Sunday, potrivit Mediafax.
Peste 200 de angajati ai mai multor ziare britanice, printre care Daily Express si Daily Star, vor fi concediati

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Iulia Nu stiam ca nu au audientele masurate, dar se poate extrapola de la audientele televiziunilor masurate. Observ tot felul de indivizi care zic ca "au rupt". Probabil postaci. Asta inseamna ca la televiziunile masurate nu s-a uitat nimeni :) E suficient sa compari audienta totala pe televiziunile masurate cu cea de saptamana trecuta ca sa ne facem o idee. :)
  • Doar unii aleg sa plateasca. Poti sa cauti sa citesti unde s-au vazut meciurile din prima etapa....doar in reteaua upc. Rds-ul nu a binevoit sa achite nimic, pentru multumirea propriilor abonati
  • Tot ce inseamna fotbal inseamna audiente foarte bune. Asta este si motivul pentru care se platesc sume de ordinul zecilor de milioane de euro.
  • Cred ca nu s-a rupt gura targului cu audientele din weekend, pentru ca meciurile nu s-au vazut in reteaua rds. Inca o palma data de digi abonatilor sai.

Trimite un comentariu