Skip to main content

DDB România a realizat noua campanie de repoziționare a Praktiker

 

praktiker

Publicitate

Agenția DDB România semneaza noua campanie de repozitionare a lanțului de magazine Praktiker. DDB a câștigat  pitch-ul de creație organizat după preluarea retailerului de către omul de afaceri Omer Susli.

Roxana Memetea, Managing Partner DDB: „De mult timp ne doream integrarea in portofoliul nostru a unui brand de bricolaj, pentru ca este un segment foarte dinamic si cu mare potential pentru dezvoltarea de customer experiences. A fost un pitch cu o competitie foarte stransa, dar ne bucuram ca am demarat colaborarea”.

Obiectivul campaniei este acela de a repozitiona retailerul in contextual actual al pietei de bricolaj.„Inspiratia noii platforme “De la casa la acasa”, propusa in cadrul pitch-ului si dezvoltata ulterior, a fost obsesia romanilor pentru casele lor. Suntem natia cu cel mai mare procent de proprietari din UE iar casele sunt pentru cei mai multi dintre noi, cea mai mare aspiratie si investitie din intreaga viata” explică Olivia Petre, Strategy & New Business Director DDB.

Campania integrata a fost implementata la nivel national si include executii pe TV, OOH și digital si a fost dezvoltata de echipa de creație a DDB impreuna cu thegroup - agentia Media Investment, agentia de PR Porter Novelli si agenția de digital Tribal.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu