Skip to main content

Digi24 lansează un proiect nou despre autostrăzile din România. Experiment: de cât timp e nevoie pentru a ajunge de la Constanţa la Nădlac

 

romania

Publicitate

Digi24 desfășoară în perioada 27 iulie - 1 august o analiză a modului în care s-au construit sau nu autostrăzi în România în ultimul sfert de veac.

„De 25 de ani, toate guvernele promit şosele de mare viteză. După 25 de ani, Romania e tot pe ultimul loc în Europa în clasamentul autostrăzilor”, spun reprezentanții Digi24.

Într-o serie de anchete şi reportaje care vor fi difuzate la „Jurnalul de seară”, de luni până vineri, de la 20.00, şi în jurnalele de ştiri Digi24, postul va prezenta câţi bani s-au cheltuit pe autostrăzi inaugurate cu fast care, de fapt, nu au nici în ziua de azi tot ce le trebuie.

Reportajele Digi24 vorbesc despre cei care şi-au pus semnătura pe cele mai păguboase contracte din istoria drumurilor româneşti.

Luni, 28 iulie, la „Jurnalul de seară”, prezentat de Cosmin Prelipceanu, Cătălin Bălan este protagonistul unui experiment jurnalistic: de cât timp este nevoie pentru a strabate cei aproape 1.000 de km din portul Constanţa şi până la Nădlac. În fiecare seară, de luni până vineri, Cristina Sbîrn va transmite, în direct, de pe unul din tronsoanele de autostradă existente în România.

Proiectul „România cu încetinitorul” se încheie vineri, 1 august, cu o ediţie specială a „Jurnalul de seară”. Pe parcursul emisiunii corespondenţii Digi24 HD vor transmite în direct de pe autostrada Transilvania, din Ungaria, de pe tronsonul Orăştie –Sibiu, de pe autostrada Bucuresti-Piteşti sau din Spania, de la Madrid.

În acest moment, în România avem mai puţin de 650 de kilometri de şosea de mare viteză. Asta în timp ce Germania are peste 12.600 de km de şosea rapidă, Franţa aproape 11.000, Italia peste 6.600, iar Marea Britanie aproape 3.500. Campioni absoluţi sunt, însă, spaniolii - cu peste 16.000 de kilometri de şosea rapidă.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu