Skip to main content

SECȚIUNE SPECIALĂ. Carrefour, într-un proiect care îmbină clasicul cu digitalul

 

banner vezi toate articolele

Publicitate

Spectacular 11 iulie 1

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Proiectul de astăzi arată cum se pot îmbina publicitatea clasică outdoor și digitalul pe același panou.

Grupul Spectacular a dezvoltat un nou concept pentru spatiile publicitare de la metrou: panourile clasic & digital. Combinand publicitatea outdoor de tip clasic cu avantajele suporturilor digitale, aceste panouri au ecrane incorporate care pot reda postere digitale sau spoturi video.

Carrefour, cel mai mare retailer din Romania, a fost unul dintre primele branduri care a ales sa comunice prin intermediul acestor panouri cu clientii lor.

Carrefour a utilizat aceasta platforma pentru a rula reclame video, cataloage cu oferte speciale sau alte promotii.

Colaborarea dintre Spectacular si Carrefour este in desfasurare prin panouri amplasate in statiile Piata Unirii 2, Piata Victoriei 1, Obor, Crangasi si Piata Sudului.

Spectacular 11 iulie 2

Spectacular 11 iulie 3

banner vezi toate articolele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu