Skip to main content

SECȚIUNE SPECIALĂ. Cum „citea” Orange gândurile călătorilor de la metrou

 

banner vezi toate articolele
1

Publicitate

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. În Noiembrie 2011, Orange România a comunicat printr-un proiect interactiv instalat în stația de metrou Unirii 2 atât extinderea acoperirii 3G în stațiile de metrou și în tunel, cât și posibilitatea de conectare gratuită la internet 3G de mare viteză pentru toți clienții Orange.

Proiectul presupunea interacțiunea cu o parte din călători prin intermediul unor senzori de mișcare, care „interpretau” stările celor aflați pe scaune, redând pe ecranele instalate gândurile pe care le-ar fi putut exprima în acele momente.

Proiectul a fost implementat cu ajutorul grupului de companii Spectacular, care gestioneaza spatii de publicitate in statiile de metrou.

2

3

banner vezi toate articolele

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu