Skip to main content

SECȚIUNE SPECIALĂ. Proiect special Praktiker la metrou - Ai linie directă de la casă la acasă

 

banner vezi toate articolele

Publicitate

Spectacular 15 iulie 1

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Proiectul Praktiker prezentat astăzi a inceput in mai 2014. Pasajul Unirii a servit timp de o luna drept “vitrina” pentru o mica parte dintre cele peste 40.000 de articole disponibile in magazinele Praktiker.

Logo-ul Praktiker este imprimat pe scarile statiilor de metrou, astfel, calatorii “urca scarile” cu Praktiker la Piata Unirii 1, Piata Unirii 2, Piata Victoriei 1, Gara de Nord 1, Dristor 1, Piata Sudului, Pacii, Obor, Lujerului.

Campania a fost dezvoltata prin utilizarea panourilor clasic si digital pentru a comunica oferte speciale, reduceri, carduri de fidelitate si cataloage cu produse.

Sub sloganul “De la casa la acasa”, Praktiker foloseste suporturi diferite din toate statiile de metrou pentru a inspira consumatorii. Praktiker te invata cum sa-ti personalizezi casa, transformand-o in “acasa”. Ideea: Din aproape toate statiile de metrou ai “linie directa de la casa la acasa”.

Campania a fost creata de echipa DDB impreuna cu agentia Media Investment si agentia de PR Porter Novelli.

Proiectul de la metrou este in desfasurare, implementarea fiind facuta de grupul de companii Spectacular, care gestioneaza spatii publicitare de la metrou.

Spectacular 15 iulie 2

Spectacular 15 iulie 3

Spectacular 15 iulie 4

Spectacular 15 iulie 5

Spectacular 15 iulie 6

Spectacular 15 iulie 7

banner vezi toate articolele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu