Skip to main content

The Practice este noua agenție de comunicare a McDonald’s

 

McD_FQ_ImageAnswers_BehindScenes_v3_EN

Publicitate

The Practice este noua agenție de relații publice a companiei McDonald’s România, în urma unui proces de selecție complex, la care au participat alte 3 agenţii. Licitația a avut loc în perioada mai-iunie 2014, iar agenția The Practice va gestiona comunicarea internă și externă a McDonald’s România începând cu 1 august 2014.

În cadrul parteneriatului agreat pe o perioadă de 2 ani, agenția va oferi: servicii integrate de consultanță în comunicarea corporatistă și în comunicarea de produs; consultanță în situații de criză; gestionarea relației cu presa; organizarea tuturor evenimentelor interne și externe ale companiei; sprijin pentru comunicarea în restaurantele McDonald’s; consultanță și sprijin în implementarea acțiunilor şi programelor de responsabilitate socială ale McDonald’s România, anunță The Practice într-un comunicat.

Daniel Boaje, Director General al McDonald’s România: „Pentru McDonald’s parteneriatele sunt importante. Ne alegem cu atenție partenerii cu care colaborăm și lucram foarte aproape împreună pentru a îndeplini mereu cele mai exigente standarde de calitate. McDonald’s este un investitor important, cu activități diverse în zona de comunicare și un brand cu o strategie pe termen lung atât în comunicarea internă, cât și în cea externă.”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • eu din afisul ala de mai sus inteleg urmatoarea chestie: produsele vandute de astia de la mec sunt fade, naspa, decolorate - proaste adica - dar ei le prezinta in poze de parca ar fi supermancaruri...
    pana la urma, indiferent cine le face comunicarea, ei raman mecdonalts, adica produse fast food daunatoare sanatatii de care nu o sa ma ating niciodata.

Trimite un comentariu