Skip to main content

Un site ce-i demască pe clienții neserioși la cumpărături online, amendat cu 15.000 de lei

 

clienti neseriosi

Publicitate

Deținătorul site-ului www.clientineseriosi.ro, care conține o listă neagră cu reclamații împotriva clienților care plasează comenzi online și nu ridica coletul ramburs și în care sunt afișate public o parte din datele personale ale așa numiților 'clienți neserioși' a fost amendat cu 15.000 de lei de către Autoritatea Nationala pentru protectia datelor personale (ANSPDCP) potrivit HotNews.

În plus, autoritatea a dispus și încetarea prelucrării datelor și ștergerea datelor personale, colectate prin intermediul acestui site. Motivul: "omisiunea de a notifica autoritatea cu privire la prelucrarea datelor, prelucrarea nelegala a datelor cu caracter personal, neîndeplinirea obligațiilor privind confidențialitatea și aplicarea măsurilor de securitate".

Iată exemplul unui „neserios”, prezentat pe site-ul în cauză:

„A comandat o pereche de adidasi la telefon, si a amanat de 3 ori livrarea coletului, timp de o saptamana, si nu a ridicat nici dupa o saptamana coletul, iar la telefon nu a mai raspuns deloc cand l-am sunat. Client foarte neserios, a trebuit sa platesc de 2 ori transportul la fan courier. Adaugat de iulia macis Magazin Online: http://olx.ro/oferta/ceas-barbati-hugo-boss-autentic-1512709-usa-ID20zKT.html Paguba in valoare de 52 Lei", se arata in descrierea unui astfel de caz, care vizeaza un client caruia i se afiseaza numele si prenumele, localitatea si o parte din numarul de telefon mobil.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Tanti Cristina eu am si sunat si tot teapa am luat!
    Am decis sa-i pun sa-si plateasca in avans transportul tur - retur . Sa se distreze fiecare pe banii lui!
  • La fiecare comanda pe care o primesti trebuie sa iti pui intrebarea: E ok sa trimiti Ramburs?

    Plata poate fi facuta fie Ramburs, fie cu Cardul. Desigur nu e bine sa cazi in extreme si sa accepti doar plata cu Cardul, deoarece 70% din comenzi se fac de obicei Ramburs

    Trebuie sa decizi in functie de client, daca e OK ramburs sau soliciti plata cu Cardul .

    La fiecare comanda, suni pentru confirmare telefonica.

    Daca confirma telefonic ca vrea produsul si doreste Ramburs, e recomandat sa verifici daca clientul a facut comenzi si n-a ridicat coletele pe http://www.ClientiNeseriosi.ro

    Introduci numele si numarul de telefon pe homepage, nu trebuie cont, afiseaza doar daca e OK sa trimiti Ramburs sau daca NU e ok rambursul – atunci cand are reclamatii ca n-a ridicat coletele

    Nu se afiseaza Date personale si descrierea problemei decat membrilor in zona din interior, dar e suficient ca zice pe homepage daca Persoana respectiva are probleme sau nu

    Daca are probleme si reclamatii, NU trimiti ramburs ci soliciti plata cu Cardul

    Nu trebuie sa refuzi nici un client, celor neseriosi le ceri plata cu Cardul inainte si e treaba lor daca vor sa faca retur, le dai banii inapoi dar li se opreste cheltuiala cu transportul..

    Pana la urma asta e problema, cheltuiala cu transportul, caci legal oricine are dreptul sa se razgandeasca si sa returneze produsul, dar trebuie sa plateasca transportul

    Baga persoana respectiva pe clientineseriosi.ro , sa stie si ceilalti ca se razgandeste si sa-i ceara plata cu Cardul, sa nu mai fie pagubiti si altii
  • foarte rau ca a fost amendat...

    majoritatea comenzilor online din romania sunt cu plata la livrarea produsului, adica clientul comanda, magazinul online trimite produsul si cand ajunge la destinatar acesta plateste
  • siteul ala are o lista cu teparii care nu au ridicat coletele ramburs, ei nu datele sunt doar la dispozitia membrilor, securizate si protejate

    teparii nu sunt refuzati ca nici un magazin nu vrea sa piarda comenzi dar li se cere plata cu cardul inainte de a trimite coletul

    dataprotection apara dreptul de a da tepe

Trimite un comentariu