Skip to main content

Vodafone vrea să bată recordul pentru cea mai lungă convorbire. Doi tineri trebuie să stea de vorbă peste 54 de ore

 

campanie vodafone

Publicitate

CAMPANIE. Vodafone vrea să bată recordul mondial pentru cea mai lungă convorbire telefonică. În acest demers au fost cooptați cei mai noi protagoniști ai campaniei Vodafone, Alin, din București, și Andreea din Timișoara, care au o relație la distanță.

Cei doi trebuie să comunice peste 54 de ore și 4 minute pentru a bate recordul. Ei au început deja să vorbească la telefon de ieri, 8 iulie, de la ora 13.00.

Convorbirea lor este transmisă în direct, prin streaming video, pe pagina de Facebook a Vodafone România, în aplicația „Dragoste fără limite”, care poate fi accesată, AICI.

Pe toată durata evenimentului, fiecare dintre ei se va afla într-un magazin Vodafone: Alin este în magazinul din Calea Moșilor, București, iar Andreea, în magazinul din Strada Augustin Pacha nr 2, în Timișoara.

Pentru ca initiativa sa fie omologata de catre expertii de la Guiness World Record, trebuie indeplinite o serie de conditii, cum ar fi:

  • Subiectele de discutie nu trebuie sa se repete pe durata întregii conversații;
  • Fiecare participant trebuie să își aducă propria contribuție în dialog și să nu facă pauze mai lungi de 10 secunde;
  • Convorbirea trebuie să aibă sens logic, iar răspunsurile scurte de tipul “da”/”nu” nu sunt acceptate;
  •  Conversația este tradusă simultan de traducători specializați în așa fel încât să poată fi urmărită de către experții Guiness;
  • În timpul pauzelor, apelul trebuie să rămână activ;  dacă dintr-un motiv sau altul, apelul este întrerupt, reconectarea trebuie să se facă în maximum 30 de secunde;
  • Cei doi protagoniști au dreptul la 5 minute pauză după fiecare oră completă de conversație; iar pauzele pot fi cumulate. Celor doi le este permis să mănânce și să bea în timp ce vorbesc la telefon;
  • Telefoanele mobile utilizate in timpul convorbirii se pot tine la incarcat pe tot parcursul evenimentului;
  • Cei doi au dreptul sa foloseasca o lista de subiecte de discutie, iar publicul este invitat sa intervina cu propuneri pentru alte subiecte.

Noul spot pentru abonamentele Vodafone RED se înscrie în campania de comunicare “Românii au inițiativă”. Campania este construită în jurul unor personaje reale, care își spun poveștile și explică modul în care serviciile Vodafone le-au îmbunătățit viața. Alin Popa (30 de ani, Bucuresti) și Andreea Drăgoi (26 de ani, Timisoara) sunt amândoi actori și s-au cunoscut în 2009, la un spectacol de teatru, iar de atunci formează un cuplu.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu