Skip to main content

4 August. UPC, amendată cu 5.000 de lei de ANPC pentru că a încercat să crească preţurile fără acceptul clienţilor

 

upc

Publicitate

AMENDĂ. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat compania UPC România cu 5.000 de lei, pentru că aceasta a încercat să crească preţurile abonamentelor fără a obţine în prealabil acceptul clienţilor săi.

Totodată, ANPC a dispus încetarea acestei practici, au declarat, pentru Mediafax, reprezentanţii ANPC.

În 3 iulie, UPC a anunţat că Look Plus, care va difuza jumătate din meciurile din Liga 1, face parte din pachetul de bază al UPC, putând fi recepţionat de abonaţii companiei fără costuri suplimentare, în timp ce pachetul Look TV, Look TV HD şi Look Plus HD poate fi achiziţionat la preţul de 10 lei.
Pe de altă parte, UPC România a spus că nu va factura pachetul Extra Fotbal fără acordul prealabil şi explicit al clienţilor.
ANPC a amendat UPC cu 5.000 lei pentru că a încercat să crească preţurile fără acceptul clienţilor


CU „OCHII” PE TWITTER. Oficiali ai retelei sociale Twitter au declarat ca in ultimele sase luni s-au inmultit cererile de date despre utilizatori din partea guvernelor lumii, pe masura ce din ce in ce mai multe tari vor din ce in ce mai multe informatii, scrie Wall-Street.ro.
Mai mult de jumatate dintre cereri au venit din SUA. In mod normal, acestea vin ca urmare a unor cercetari criminalistice. Pentru a primi astfel de informatii private – precum eMail -, fortele de ordine trebuie sa primeasca un mandat special de la judecator.
Twitter: Guvernele lumii cer din ce in ce mai multe date despre utilizatori


ROMÂNII ȘI PUBLICITATEA. „Ziua lui Cichi Chan", reclama la bautura spirtoasa Patriot , este atractiva mai degraba pentru tineri, pentru manageri si "gulere albe" si pentru populatia din marile orase, scrie Hotnews.ro. Reclama la inghetata Corso, avandu-i ca personaje principale pe Connect-R si Corina, e apreciata ca executie, dar efectul asupra brandului e moderat. Iar doua reclame pentru Aqua Carpatica, desi similare, au avut efecte diferite in randul telespectatorilor. Acestea sunt cateva dintre concluziile unui studiu realizat recent de compania ce cercetare Ipsos, care incearca sa analizeze cum percep romanii reclamele de la televizor.
Cum percep romanii reclamele TV: "Cichi Chan"-ul Patriot, apreciat de oameni care n-ar cumpara niciodata produsul. Vedetele imping de la spate brandurile noi


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cifre oficiale la 30 iunie 2014 : compania a pierdut in continuare clienti de televiziune analogica prin cablu dar si clienti de televiziune prin satelit (DTH). La 30 iunie 2014, UPC avea 329.300 de clienti la televiziunea analogica (cu 66.700 mai putini decat la 30 iunie 2013) si 306.600 clienti DTH (cu 3000 de clienti mai putini decat la 30 iunie 2013).
  • Eu nu am primit nici un flyer cu activarea fortata a extraoptiunii si nici cu majorarea obligatorie a pretului. Au existat doar notificari in myupc de care doar initiatii stiau. Si nici macar notificarea aceea nu respecta termenul de minim 30 de zile pana la emiterea facturii majorate. Iar noile facturi emise pe luna august nu respecta nici termenii majorarii unilaterale impuse de UPC, ei majorand incepand cu 31 iulie, deci mai vor inca cate 10 bani in plus de la fiecare abonat anume pentru data de 31.07 si dedica pe factura un rand acestor 10 bani ...
    Cu UPCul efectiv nu te plictisesti.
  • Eu sunt frustrat ca vad Liga1 si mai pentru ca trebuie sa platesc in plus pentru asta, datorita nerespectarii termenilor contractului meu. Si stii de ce cred ca s-a ajuns in situatia asta: pentru ca de fapt nu sunt destui doritori de Liga1 care sa si plateasca pentru ea. Asa ca trebuie s-o plateasca restul...
  • Da, nu este normal legarea unor preturi interne de cursul unei monede straine. Cum nu sunt normale nici practicile UPC de majorare unilaterala sau de activat tot felul de extraoptinui care nesocotesc contractul semnat cu abonatul si in final suma abonamentului 'fluctueaza' in functie de manevrele UPCului (nu ale euroului precum la Romtelecom). Deci tot acolo suntem pana nu se impun reglementari clare.
  • Se vede frustarea celor care nu mai vad acum Liga1. Daca voi sunteti abonati la RDS nu e vina noastra dar asta nu inseamna ca Liga1 e de doi lei ca nu se mai vede pe Digi.
  • Hai ca esti tare cu campionatul francez. In Romania avem stelisti, dinamovisti, rapidisti si tot asa, nu avem lionezi, asa ca de aceea preferam Liga1.
  • ce mare campionat e liga 1 asta neimare? lasă că de sâmbătă începe campionatul francez, de sâmbăta ai laltă premier league şi tot aşa până la sfârşitul lunii încep toate campionatele care contează! asta casă nu mai zic de meciul de aseară din liga a doua germană care realmente a fost un spectacol fotbalistic în adevăratul sens al cuvântului!
  • Mie mi se pare aiurea ca Romtelecom si operatorii de telefonie mobila sa isi taxele abonatii la cursul Euro al zilei...adica nu ai un abonament fix...sa zicem 25 sau 29 lei pe luna...la ei platesti dupa cum urca sau cum coboara euroiul...ceea ce nu mi se pare normal...practicile de acest gen le-as sanctiona.
  • Nu toti citesc mail-ul, flyerul ca sa nu mai spun ca multi sunt batrani si nu prea inteleg cum sta treaba. Normal era sa sa trimita in factura o atentionare si doar cei care doreau pachetul sa sune si sa-l activeze dar au mizat din start pe faptul ma multi or sa ignore sau nu-si dau seama si uite asa se aleg cu 10 lei in plus la abonament. Eu am avut probleme cand a murit tata si pur si simplu am uitat sa platim abonamentul si ne-am trezit nu cu atentionare ci cu somatie, degeaba am incercat sa le explic ca a fost o greseala, au cerut pana si certificatul de deces si tot degeaba, trebuia sa las mortul sa plateasca... si cu Romtelecom am avut o problema... mi-au dat gratuit fara nici un angajament un serviciu suplimentar si dupa o perioada m-a venit facturat, am refuzat plata, au recunoscut ca au gresit dar spuneau sa platesc asa cum este ca o sa-mi scada pe viitor pt ca ei nu fac stornari asa ca m-am trezit pe cap cu o firma de recuperari creante, am actionat in instanta si cand a ajuns citatia la ei m-am trezit ca ma cauta Romtelecom si ca se ofera sa-mi stearga toate restantele, chiar si cele corect datorate catre ei, mi-au lasat si 2 tel codles si 2 mobile numai sa opresc procesul. Concluzia este ca daca nu va aparati drepturile orice firma va jumuleste cat poate.
  • Si Romtelecom a vrut sa mareasca abonamentele cu 0,62 euro si nu i-a mai sanctionat nimeni. In plus da ca iti faci abonament la ei iti dau antivirus gratuit 2 luni dupa care il platesti daca nu renunti la optiune. Nu e o situatie similara? De ce nu se sesizeaza ANPC?
  • Macar sa plateasca si abonatii romtelecom la gramada 5000 de roni, dar sa putem urmari Liga 1. Nu m-ar deranja. Eu sunt primul care donez 50 de lei pentru aceasta cauza. Care ma urmeaza? :)
  • E fost formularea putin ambigua, pentru ca s-au trimis flyere si mail-uri prin care se aducea la cunostinta posibilitatea neacceptarii acestei extraoptiuni. A fost chestie de interpretare in opinia mea. Nu stiu daca e justificata aceasta masura
  • bine ati revenit din week-end...oare amenda primita de UPC cine o va plati...nu tot abonatii care nu poarta nicio vina?

Trimite un comentariu