Skip to main content

B1 TV: Sorin Oancea nu a investit din banii personali nici pentru cumpărarea şi nici pentru finanţarea ulterioară a postului

 
B1 TV: Sorin Oancea nu a investit din banii personali nici pentru cumpărarea şi nici pentru finanţarea ulterioară a postului
oancea

oancea"Sorin Oancea, în calitate de co-acţionar al B1 TV Channel SRL, nu a investit din banii personali nici pentru cumpărarea şi nici pentru finanţarea ulterioară a postului de televiziune B1", se arată într-un comunicat de presă remis Paginademedia.ro.

Publicitate

Comunicatul semnat de Sorin Oancea vine ca urmare a unor afirmaţii făcute de jurnalistul Cătălin Tolontan pe blogul personal în legătură cu finanţarea postului de televiziune B1 TV.

"Societatea comercială B1 TV Channel SRL, care operează licenţa postului de televiziune B1 începând din anul 2010, nu a fost şi nu este finanţată din banii personali ai acţionarilor acestei companii. B1 TV Channel SRL funcţionează, pe lângă veniturile curente din activitatea operaţională, pe baza unei linii de credit deschisă la o bancă internaţională cu sediul la Bucureşti", se mai arată în comunicatul de presă al B1 TV.

Reprezentanții B1 TV spun că declarațiile lui Cătălin Tolontan cu privire la finanțarea postului de știri "nu au nicio bază reală".

Alte fragmente din comunicatul de presă al B1 TV:

"Chiar şi „forţată” sau „redusă la absurd”, această analogie pe care o face Cătălin Tolontan în legătură cu finanţarea postului B1 nu are nicio bază reală, fiind doar o pură speculaţie menită să deplaseze atenţia de la subiectul aflat în dezbatere publică.

De asemenea, pentru a pune capăt speculaţiilor în legătură cu implicarea lui Sorin Oancea în compania care editează Gazeta Sporturilor, proprietate a familiei Voiculescu, se impun a fi precizate următoarele:

  • Împrumuturile luate de la Crescent de către compania care editează Gazeta Sporturilor au avut ca destinaţie exclusivă finanţarea ziarului Gazeta Sporturilor, atât la lansare cât şi pentru funcţionarea ulterioară a respectivei publicaţii.

  • Acordarea acestor împrumuturi a fost convenită exclusiv între proprietarul companiei, Dan Voiculescu şi directorul general al Gazetei Sporturilor, Cătălin Tolontan, acestea fiind persoanele care au luat în mod efectiv decizia, indiferent de cine a semnat pentru respectivele împrumuturi.

  • Din informaţiile publice existente, aceste împrumuturi nu au fost niciodată returnate către Crescent. Şi abia aici ajungem la adevăratul subiect de presă care ar putea constitui un punct de plecare pentru jurnaliştii de investigaţie.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • deci el e oancea, cel care l-a pupat ani de zile pe obraji pe voiculescu? fratii paunescu, cei despre care se spune ca au luat imprumut de la bancorex 200 de milioane de dolari si nu l-au returnat, mai sunt actionari ?

Trimite un comentariu