Skip to main content

Interes scăzut pentru Supercupa Europei: a fost depășită la scor de Poftiți pe la noi și de Antena 3. Câți români s-au uitat la meciul de pe TVR 1

 

Real Madrid-AFP___Mediafax_Foto-GLYN_KIRK
Cristiano Ronaldo, marcatorul celor două goluri ale partidei. Foto: AFP/Mediafax Foto

Publicitate

AUDIENȚE. Supercupa Europei, câștigată cu 2-0 de Real Madrid în fața Sevilla, nu s-a bucurat de un mare intere din partea românilor. A ținut în fața televizoarelor, pe TVR 1, sub jumătate de milion de români pe minut. Pe Dolce Sport, partida a adunat câteva zeci de mii de români. Meciul a fost difuzat și de DigiSport, post pentru care nu există date de audiență.

Pe intervalul meciului, TVR 1 a fost depășit "la scor" de celelalte posturi: a fost pe locul patru. Prima poziție a fost a Antenei 1, care a avut pe cea mai mare durată a meciului  emisiunea Poftiți pe la noi, produsă de Mona Segall, iar apoi a difuzat o reluare la Serviciul Român de comedie.

Partida a fost depășită și de Antena 3 și de Pro TV (cu filmul Glonț în cap, cu Stallone).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul partidei în care Cristiano Ronaldo a marcat cele două goluri care au dus Supercupa Europei la Real Madrid:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, partida a fost urmărită de 480.000 de români pe minut. Pe intervalul meciului, primul loc a fost ocupat de Antena 1, cu peste 1,3 milioane de telespectatori medie, urmată de Pro TV (960.000).

Și Dolce Sport a difuzat meciul, cu un rating de 0,3, adică 63.000 de români. Locul 18 pentru Dolce.

URBAN. Supercupa de pe TVR 1 a fost pe locul patru și la orașe, cu 220.000 de telespectatori medie. Pe urban, primele locuri pe intervalul meciului au fost ale Antenelor, 1 și 3. Antena 1, locul 1, era urmărită de 730.000 de orășeni.

Dolce Sport a avut o medie de 25.000 de oamei la orașe. Locul 24.

COMERCIAL. Sub 100.000 de telespectatori ai partidei au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe acest target, prima pozție a fost tot a Antenei 1 (440.000), urmată de Pro TV (300.000)

Audiența posturilor TV, marți, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.307.000 7,1 17,2
2 Pro TV 958.000 5,2 12,6
3 Antena 3 774.000 4,2 10,2
4 TVR 1 482.000 2,6 6,4
5 Romania TV 365.000 2 4,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 727.000 7,2 17,5
2 Antena 3 571.000 5,7 13,7
3 Pro TV 453.000 4,5 10,9
4 TVR 1 220.000 2,2 5,3
5 Romania TV 176.000 1,7 4,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 12 august, pe intervalul partidei Real Madrid – FC Sevilla, pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 439.000 8,7 22,9
2 Pro TV 301.000 6 15,7
3 Antena 3 162.000 3,2 8,4
4 TVR 1 96.000 1,9 5
5 Prima TV 65.000 1,3 3,4

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dana, problema mea e ca mie inca imi mai place Pepsi. :))Dar pana azi vad ca n-am sitimt pofta, asta m-ar enerva.Cat despre ciocolata neagra daaaa, aici un mare da. Cate doua patratele pe zi! :)
  • de Look tv si Look plus nu zice nimic de ce audienta au ? as fii curios sa le vad audienta celor doua care transmit meciurile din Liga 1
  • TVR a pierdut semnificativ din audienta in favoarea TVR HD si a Digisport 1, care au transmis si ele meciurile, asa cum ati precizat si voi...

Trimite un comentariu