Skip to main content

Meciul Steaua – Aktobe, de pe Pro TV, audiență de peste două ori mai mare decât locul următor. Câți români au văzut partida

 

Steaua - Aktobe Pro Sport
Sursa foto: ProSport

Publicitate

AUDIENȚE. Meciul Steaua – Aktobe, de pe Pro TV, scor 2-1, a avut o audiență de două ori mai mare decât ocupantul locului următor în topul ratingurilor.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele meciului în urma căruia Steaua s-a calificat în etapa următoare: play-off-ul Champions League.

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Steaua-Aktobe a fost urmărită de aproape 2,5 milioane de români. Pro TV a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor, urmat de Anntena 1, cu 960.000

URBAN. La orașe, meciul de pe Pro TV a avut o audiență de aproape trei ori mai mare decât locul doi. Astfel, la partida Stelei s-au uitat, în fiecare minut, 1,34 milioane de orășeni, față de 543.000 la Antena 1.

COMERCIAL. Meciul a atras un target comenrcial care a numărat 635.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut. După Pro TV a urmat Antena 1, cu 235.000 de persoane din acest segment.

Audiențele posturilor TV miercuri, 6 august, pe intervalul partidei Steaua – Aktobe, la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.479.000 13.4 30.1
2 Antena 1 957.000 5.2 11.6
3 Antena 3 633.000 3.4 7.7
4 Kanal D 559.000 3 6.8
5 Acasa 235.000 1.3 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV miercuri, 6 august, pe intervalul partidei Steaua – Aktobe, în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.343.000 13.3 29.2
2 Antena 1 543.000 5.4 11.8
3 Antena 3 455.000 4.5 9.9
4 Kanal D 276.000 2.7 6
5 Acasa 123.000 1.2 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV miercuri, 6 august, pe intervalul partidei Steaua – Aktobe, pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 635.000 12.6 33.5
2 Antena 1 235.000 4.7 12.4
3 Antena 3 117.000 2.3 6.2
4 Kanal D 95.000 1.9 5
5 Prima TV 68.000 1.4 3.6

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • au ajuns si astia de la protv dependenti de meciuri ca sa-si mentina audienta precum cei de la tvr. De cand l-au inlaturat pe Sarbu se duce totul la vale. Asta nou Cesnavicius a taiat din costuri, dar a si pierdut calitate. In fond un brand il mai fac si oamenii...

Trimite un comentariu