Skip to main content

Steaua – Ludogoreț, peste un milion și jumătate de români. Câți au fost pe TVR și câți pe Dolce Sport

 

Steaua - Aktobe Pro Sport

Publicitate

 

AUDIENȚE. Meciul Steaua – Ludogoreț (1-0) a adunat pe TVR 1 și pe Dolce Sport peste un milion și jumătate de români. Cei mai mulți au fost pe TVR 1.

Partida a fost difuzată și pe Digi Sport, post pentru care nu există date de audiență. Totuși, categoria Alții (care include toate posturile nemăsurate, inclusive Digi Sport) a adunat pe intervalul meciului o audiență consistentă, fiind peste canalele monitorizate pe toate targeturile.

Meciul Stelei (21.45-23.40) s-a intersectat cu emisiunea Poftiți pe la noi (Antena 1), și cu filmele Medalionul (cu Jackie Chan) și Spartacus, pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, partida a fost urmărită pe TVR 1 de 1,34 milioane de români pe minut. Postul public a fost pe prima poziție între canalele monitorizate. Pe Dolce Sport s-au uitat peste 200.000 de români.

Pe întreg clasamentul, categoria Alții a cumulat de la toate posturile nemonitorizate (inclusive Digi Sport), aproape 1,4 milioane de români. Cum categoria include mai multe canale, nu se poate spune câți dintre aceștia s-au uitat la meciul de pe Digi.

URBAN. La orașe, meciul a avut 616.000 de telespectatori pe TVR 1 și 68.000 pe Dolce Sport (post care nu a prins top 10 la orașe, fiind undeva pe locurile 14-15).

Postul public a fost depășit de Antena 1, cu emisiunea Poftiți pe la noi, produsă de echipa coordonată de Mona Segall.

COMERCIAL. Aproape 250.000 de telespectatori ai meciului de pe TVR 1 au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe acest target, pe Dolce Sport erau 32.000 de telespectatori pe minut.

Audiența posturilor TV, marți, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreț, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Altii 1.394.000 7.5 16.9
2 TVR 1 1.344.000 7.3 16.3
3 Antena 1 1.103.000 6 13.4
4 Pro TV 751.000 4.1 9.1
5 Antena 3 680.000 3.7 8.3
6 Kanal D 411.000 2.2 5
7 Prima TV 219.000 1.2 2.7
8 Dolce Sport 212.000 1.1 2.6
9 Romania TV 175.000 0.9 2.1
10 TVR 2 168.000 0.9 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreț, în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Altii 959.000 9.5 20.3
2 Antena 1 630.000 6.3 13.4
3 TVR 1 616.000 6.1 13.1
4 Antena 3 492.000 4.9 10.4
5 Pro TV 306.000 3 6.5
6 Kanal D 245.000 2.4 5.2
7 National TV 113.000 1.1 2.4
8 Prima TV 102.000 1 2.2
9 Disney 100.000 1 2.1
10 Acasa 100.000 1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreț, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Altii 436.000 8.7 21.3
2 TVR 1 244.000 4.9 11.9
3 Antena 1 358.000 7.1 17.5
4 Pro TV 193.000 3.8 9.4
5 Antena 3 115.000 2.3 5.6
6 Kanal D 96.000 1.9 4.7
7 Prima TV 53.000 1.1 2.6
8 Dolce Sport 32.000 0.6 1.6
9 Romania TV 19.000 0.4 1
10 TVR 2 29.000 0.6 1.4

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • practic si in consecinta , DIGI SPORT a fost in primele 3 canale pe national si pe primul loc pe urban si comercial
  • Ce nu e imbucurator e ca Digi transmite pe Steaua o data la cateva luni, cand joaca in cupele europene si nici atunci toate meciurile. Bine ar fi sa cumpere si drepturi pentru Liga 1, sa-i vedem saptamanal cum se vad pe Look
  • de fapt antena 1 e peste protv in 4-5 seri din 7 in ultimele saptamani nu in doar 2. Luni si marti cu poftiti pe la noi, miercuri cu te pui cu blondele, vineri cu splash, iar joi uneori a reusit sa fie si cu burlacita pe primul loc. Protv mai are doar serile de week-end cu toate ca antena a introdus 16:9 la filmele din week-end. Iar din toamna antena e posibil sa fie lider de audienta cu danseaza cu stele, hell's kitchen va bate masterchef, te cunosc de undeva a mai fost lider de audienta deci e posibil sa se mentina, next star asemenea, x factor cu toata schimbarea juriului ma astept sa fie spulberata si sa isi joace ultimul sezon fiind inlocuita peste 1 an de Romanian Idol al Monei Segall (in fond la x factor s-a mai schimbat juriul fara sa atraga schimbari de audienta). De la protv se vor mentine lidere vocea romaniei (cat timp nu-si va lua vedetele Mona), las fierbinti si romanii au talent (care, chiar daca va scadea un pic din audiente, productia fiind mai proasta de anul viitor, se va mentine inca lider la mare distanta de locul 2 oricare ar fi acesta). Parerea mea...
  • Singura televiziune care vine cu emisiuni noi si mai diferite este PrimaTV si le dorec succes. Dar ma tem ca in Romania daca s-a ajuns sa fie Antena1 si Antena 3 peste ProTV. Asta spune multe despre educatia poporului roman.
  • din toamna revin toate serialele,show-urile de succes,mult laudatele investitii ale antenei vor avea concurenta,nu va fi asa usor cum cred ei,insa e bine sa mai si visezi
  • ma gandesc ca cei de la A1 sunt bucurosi ca sunt peste pro doua seri pe saptamana.dar din toamne cum revin emisiunile consacrate ale pro-ului ma tem ca a1 iar va reveni unde ii este locul .adik mereu aproape dar niciodata pe locul 1 .lol
  • Altii inseamna Digisport 1 (HD) + TVR HD - care au transmis meciul - celelelte 2 posturi Digisport care au transmis si ele meciuri din preliminariile CLeague...plus alte televiziuni de buzunar...

Trimite un comentariu