Skip to main content

AUDIENȚE. Cea mai mare diferență dintre Acces Direct și Măruță a acestui sezon: Antena, audiență dublă la orașe. Ce s-a discutat la emisiunea de pe Antena 1

 

Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179
Foto: Adrian Manolache, Antena 1

Publicitate

Ziua de ieri a adus cea mai mare diferență de audiență dintre emisiunile tabloide Acces Direct și La Măruță, din acest sezon. La orașe, Acces Direct a avut o audiență dublă, în comparație cu Măruță.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele obținute ieri de emisiunile Acces Direct (Antena 1) și La Măruță (de pe Pro TV):

Subiecte: Cel mai mare spațiu la Acces Direct i-a fost acordat unei concurente de la X Factor (Monica Sannino), care a venit din Italia pentru a-și întâlni mama care a dat-o spre adopție pe vremea când era bebeluș. Cele două s-au întâlnit în platoul Acces Direct.

Acces Direct a mai avut ieri printre subiecte problemele din căsnicie ale Oanei Lis, care ar fi fost înșelată de Viorel Lis. Un alt punct a fost legat de problemele din viața personală a Cruduței, care s-a despărțit de fotbalistul Mihai Costea.

La Măruță a difuzat, printre altele imagini de la ziua lui Adi Minune, a continuat subiectul Narcisa-Nicolae Guță  și a prezentat noul videoclip al Loredanei.

Audiențele celor două emisiuni tabloide la edițiile de ieri:

NAȚIONAL. Media de audiență a emisiunii Acces Direct a fost, ieri, de un milion de telespectatori pe minut (adică 5,4 rating). Programul a avut o cotă de piața la nivelul întregii țări de 23,7%, ceea ce înseamnă aproape un sfert dintre românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Măruță a avut ieri o audiență medie pe emisiune, la nivel național, de 636.000 de telespectatori pe minut (3,4 rating). Cota de piață: 14,4%

URBAN. La orașe a fost cea mai mare diferență între cele două programe tabloide.

Acces Direct a fost vizionată de 690.000 de telespectatori pe minut (6,8 rating). Cota de piață a emisiunii a fost de 25,6%.

Măruță a fost urmărit, pe intervalul emisiunii lui de pe Pro TV, de 320.000 de telespectatori (3,2 rating și 11,3 cotă de piață).

COMERCIAL. Și pe segmentul comercial 18-49 de ani, Acces Direct a avut o audiență peste Măruță. Astfel, emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită, pe targetul comercial, de 270.000 de telespectatori pe minut (5,4 rating și 25,1 cotă de piață pe segment).

Pe intervalul lui, Măruță a avut 185.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (3,7 rating și 16,5% share)

Recordul lui Măruță, pe 9 septembrie

Dacă ziua de ieri a marcat cea mai mare diferență în favoarea Acces Direct, de partea celalaltă, ziua cea mai bună a lui Măruță a fost 9 septembrie. Atunci, avansul a fost vizibil mai ales pe targetul comercial.

Cifrele din 9 septembrie:

NAȚIONAL
La Măruță – 616.000 de telespectatori – 6,1 rating – 22,4 share
Acces direct – 461.000 de telespectatori – 4,6 rating – 17,5 share

URBAN
La Măruță – 947.000 de telespectatori – 5,1 rating – 22,1 share
Acces direct – 754.000 de telespectatori – 4,1 rating – 18,2 share

COMERCIAL
La Măruță – 302.000 de telespectatori – 6 rating – 28,3 share
Acces direct – 185.000 de telespectatori – 3,7 rating – 18,3 share

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @ciprian: Acelea sunt cifrele din 9 septembrie. Pe 25 septembrie, Acces direct a avut la orașe 690.000 de telespectatori, iar Măruță 320.000. Scrie în material.
  • unde are antena audienta dubla la orase????
    La Măruță – 947.000 de telespectatori – 5,1 rating – 22,1 share
    Acces direct – 754.000 de telespectatori – 4,1 rating – 18,2 share
  • de un an nu-l mai vazusem pe maruta. pentru sanatatea mea psihica. azi, ramanand pe protv cinema, l-am vazut! :( transformarea lui este inspaimantatoare! are o fata de cretin manelist si peste, toate la un loc. am crezut ca nu vad bine, dar cand a deschis gura l-am recunoscut. nivelul invitatilor i-a modelat trasaturile. e la fel de grobian ca invitatii lui. ai grija cu cine te insotesti ca s-ar putea sa te prostesti.
  • Cele mai sigure locuri de munca! Oferta extrem de serioasa! Asiguram din start contract legal! Deja s-au facut primele plati! Multi oameni s-au convins, e randul dumneavoastra acum! NU este MLM! NU este joc piramidal! Castigurile sunt garantate! Cautam operatori online care vor sa castige cel putin 300 de dolari lunar, cu o munca usoara de 3 ore pe zi! Pentru a va oferi detalii, trimiteti textul "Info" la adresa de email: dannicolae.deliu@yahoo.com
  • Iară băgaţi cantitatea în faţă. Numărul de proşti pe minut e de plâns nu de apreciat. Dar cine să-i educe dacă guvernul nu este în stare nici măcar Abecedare să tipărească.
  • SCARBE ORDINARE.ASTEA NU SUNT EMISUNII CU TIGANII SI PARASUTE.SINCER.SIMONA GHERGHELEASA JOACA UN TEATRU SI SE FACE CA PLANGE ,EMOTII,IAR MARUTA A DAT-O CU CIORILE.BRAVO LA CEI CARE SE UITA.PREFER SA MA UIT LA RADIO ROMANIA :))) NU LA TV.
  • Pe intervalul emisiunii Teo Show, media de audiență a postului Kanal D a fost de 142.000 de români la nivel național, dintre care 102.000 de la orașe (urban).

Trimite un comentariu