Skip to main content

Cronica Cârcotașilor, la prima ediție fără Găinușă și Kegheș: Prima TV, locul șase pe național și cinci la orașe. Câți români s-au uitat

 

Ioana Petric si Alex Bogdan

Publicitate

Cronica Cârcotașilor a pornit noul sezon cu două nume noi la pupitru: fosta beblușă Ioana Petric și mondenul Alex Bogdan, în locul lui Mihai Găinușă și Codruț Kegheș. Audiențele: locul șase pentru Prima TV la nivelul întregii țări, locul cinci la orașe și patru pe targetul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții Cronica Cârcotașilor din acest sezon.

Înainte de cifrele de aseară, ce s-a întâmplat sezonul trecut:

SEZONUL TRECUT.  În toamna anului trecut, prima ediție a Cronicii (cu Găinușă și Kegheș) începea pe 18 septembrie. Audiențele de atunci: 581.000 de telespectatori la nivel național (3,1 rating), 318.000 pe urban (3) și 147.000 pe targetul comercial.

Audiențele ediției Cronica Cârcotașilor de miercuri, 17 septembrie:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Cronica cârcotașilor a fost văzută, în fiecare minut, de 418.000 de români. Pe intervalul emisiunii (20.30-22.55), Prima TV a fost pe locul șase, după Pro TV (1,6 milioane), Antena 3, Antena 1, Kanal D și TVR 1.

URBAN. La orașe, Cârcotașii au avut 250.000 de telespectatori pe minut. Au fost pe locul cinci, după Pro TV (886.000), Antena 3, Antena 1 și Kanal D.

COMERCIAL. Un loc mai bun pentru noii Cârcotași pe publicul comercial: poziția a patra. Emisiunea a avut 138.000 de persoane între 18 și 49 de ani și a fost în top după Pro TV (525.000), Antena 1 și Kanal D.

Audiența posturilor TV miercuri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii Cronica Cârcotașilor (20.30-22.55), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.645.000 8.9 19.6
2 Antena 3 778.000 4.2 9.2
3 Antena 1 690.000 3.7 8.2
4 Kanal D 595.000 3.2 7.1
5 TVR 1 429.000 2.3 5.1
6 Prima TV 418.000 2.3 5
7 Romania TV 309.000 1.7 3.7
8 Acasa 265.000 1.4 3.1
9 Antena Stars 247.000 1.3 2.9
10 B1TV 177.000 1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii Cronica Cârcotașilor (20.30-22.55), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 886.000 8.8 18.7
2 Antena 3 533.000 5.3 11.3
3 Antena 1 461.000 4.6 9.8
4 Kanal D 306.000 3 6.5
5 Prima TV 249.000 2.5 5.3
6 TVR 1 192.000 1.9 4.1
7 Acasa 137.000 1.4 2.9
8 Romania TV 133.000 1.3 2.8
9 Antena Stars 128.000 1.3 2.7
10 B1TV 123.000 1.2 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii Cronica Cârcotașilor (20.30-22.55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 525.000 10.5 25.6
2 Antena 1 316.000 6.3 15.4
3 Kanal D 138.000 2.7 6.7
4 Prima TV 138.000 2.7 6.7
5 Antena 3 110.000 2.2 5.4
6 Acasa 63.000 1.3 3.1
7 TVR 1 56.000 1.1 2.7
8 Antena Stars 40.000 0.8 2
9 Boomerang 34.000 0.7 1.7
10 Romania TV 25.000 0.5 1.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu prea se leaga, la publicul 18-49 1punct parca ineamna peste 100.000 persoane. Cum are pro tv 10 puncte cu 500.000?
  • Am avut asteptari de la Cronica ! Pacat ca s-a pierdut o emisiune brand. Singurul vinovat e nea` Huidu, asta poarta toata vina. Cei ce au vazut emisiunea de miercuri, si mai au ceva prin scafarlie, si-au dat seama ca plecat Gainusa, continutul si textele erau execrabile, fara fun ... Cu alte cuvinte, de emisiunea asta a mai ramas promo-ul si genericul :))
    Astept sa vad ce vor face luni, Gainusa si Dezbra in Cusurgiii !
    ps.unde e gainusa e si calitate ! :)
  • te contrazic, in toiul disputelor Pro-Intact, arunca zicO o propozitie si despre cronica. Nu o face decat pentru a ne arata ca nu prea le are cu aritmetica. Cand ai audiente cu 20% mai mici decat la precedentul debut, nu stiu cum poti concluziona ca "in medie, nu au pierdut, nu au castigat". In medie au pierdut apx. 20% din audienta, iar de castigat nu au castigat pe nicaieri. Iar asta a fost debutul, stai sa vezi in continuare.
    Un lucu nu inteleg managerii care fac televiziune in Ro: relatia si modul in care functioneaza un brand vs. o vedeta. Brandurile Tv genereaza vedete (vorbim de emisiuni sau oameni), dar reciproca nu este valabila.
    Brandul Prima nu este foarte puternic, la fel si emisiunea, carcotasii aveau success datorita echipei.
    Ca sa construiesti sau sa distrugi un brand este nevoie de timp indelungat si investitii serioase(sau de actiuni dezastroase de imagine pentru a-l distruge), de inovatii pentru a-l mentine.
    In afara de proTv, nimeni nu a facut constant asa ceva in Romania ultimilor 25 de ani.
    Dan Negru avea perfecta dreptate cand spunea: este nevoie de inovatie in TV, a copia ce fac altii nu-ti va aduce succesul. Unii au zis ca-i doar invidios pe oamenii veniti din Pro, dar timpul o sa-i dea dreptate.
  • Deci un caltaboş se bucura că PRO TV bate Antena 1 la audiențe el fiind la o televiziune care nu ştie ce-i aia audiență.
    Penibilule, nu mai bine te-ar preocupa "audiența" băsescu 1? Sau încerci o limbuță pe la Cesnavicius ținând cont că anul care vine se anunță vremuri maro pt. B(ăsescu)1?
  • deci ,pro tv.ul ii sparge in fiecare seara pe antenisti pe toate targeturile .lol wtf atatea investitii in vedete si nik lol
  • stii cum e, este usor sa razi de investitiile unei televiziuni, cand de la tine nu se asteapta nimeni sa faci audienta, pt ca nu faci si esti sustinut de udre si basesti.
    cat despre carcotasi, in media lor, nu au pierdut, nu au castigat.

Trimite un comentariu