Skip to main content

Debuturile lunii: Cum au pornit, ieri, Măruță, Acces Direct, Dragoș Pătraru la TVR și Solcanu la Kanal D

 

Dragos Patraru

Publicitate

AUDIENȚE. Ziua de 1 septembrie a adus starturi de sezon pe majoritatea posturilor TV. Au reînceput Măruță, Acces Direct, Neața cu Răzvan și Dani. Dragoș Pătraru a debutat cu emisiunea la TVR 1, iar Mircea Solcanu a fost matinal la Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele emisiunilor de ieri:

Acces Direct: Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a început la 16.55 și s-a terminat la 19.00. Pe intervalul de difuzare al emisiunii, Antena 1 a fost pe prima poziție, pe toate targeturile: național (peste 800.000 de români), urban (530.000) și comercial.

La Măruță: Programul de pe Pro TV, acum într-un nou studio, a început mai târziu decât concurentul Acces Direct: la 17.30. Pe intervalul programului, Pro TV a fost pe locul doi la nivel național (635.000) și la orașe (438.000), dar a avut prima poziție pe segmentul comercial.

Starea nației cu Dragoș Pătraru. A fost prima emisiune prezentată de Pătraru la TVR 1, în intervalul 23.20-0.05. Audiența: aproape 200.000 de români pe minut, dintre care 126.000 din orașe. A fost pe locul 6 pe național și pe urban și pe 5 pe targetul comercial.

Draga mea prietenă. Prima emisiune matinală cu Mircea Solcanu și Cristina Șișcanu a avut puțin peste 100.000 de români pe minut. A fost pe locul șapte la nivel național și pe șase la orașe.

Neața cu Răzvan și Dani. Între 8.00 și 10.45, intervalul de desfășurare al emisiunii, Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 280.000 de români pe post, dintre care 190.000 din orașe.

Terra Nova. Serialul care a debutat pe Pro TV, de la 23.00, a prins la publicul comercial. Cu 586.000 de români pe post, postul a fost pe locul patru la nivel național. La fel la orașe. Pe segmentul 18-49 de ani, Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul filmului.

Vorbește liber. Tot ieri a debutat la TVR talk-show-ul Vorbește liber, difuzat în două părți (21.00-21.25 și 21.35-22.05). Prima parte a fost pe locul șapte la nivel național și pe 10 la nivel urban și comercial.

A doua parte a avut rezultate și mai slabe: poziția a 11-a la nivelul întregii țări, a 15-a la orașe și locul 17 pe targetul comercial 18.49 de ani.

Audiența emisiunilor care au debutat luni, 1 septembrie - medie persoane pe minut și ratingul în procente:

    NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Acces Direct Antena 1 809.000 (4,4) 534.000 (5,3) 223.000 (4,4)
La Maruta Pro TV 635.000 (3,4) 438.000 (4,4) 229.000 (4,6)
Terra Nova Pro TV 586.000 (3,2) 322.000 (3,2) 242.000 (4,8)
Vorbeste liber - 1 TVR 1 323.000 (1,7) 96.000 (1) 30.000 (0,6)
Vorbeste liber - 2 TVR 1 184.000 (1) 49.000 (0,5) 14.000 (0,3)
Neata cu Razvan si Dani Antena 1 280.000 (1,5) 189.000 (1,9) 90.000 (1,8)
Starea Natiei TVR 1 198.000 (1,1) 126.000 (1,3) 57.000 (1,1)
Draga mea prietena Kanal D 103.000 (0,6) 57.000 (0,6) 24.000 (0,5)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce-i ce-l urmaresc pe Moise se informeaza si stiu ce produse/servicii vor sa cumpere. Il urmaresc pentru ca sunt interesati in temele tratate si au, de multe ori, nevoia confirmarii ca gandesc bine sau au nevoie de detalii la care ei nu au timp sau posibilitatea sa ajunga !
  • Foarte de acord, teoretic ! Dar ce te faci daca lucrezi in publicitate si ai interes sa-ti plasezi reclamele in emisiunile cele mai vizualizate ? Totul se reduce la bani, pana la urma !
  • Intrebarea ta este justificata si de aceea le tot sugerez celor de la paginademedia sa dea audientele emisiunilor pe intervalul de intersectie. Emisiunea lui Gherghe a avut 125 minute, in timp ce Maruta a avut 90'. Daca nu avem datele pe intervalul de intersectie, putem doar sa incercam sa ghicim care a fost cea mai urmarita emisiune.
    Un singur lucru este clar, pe durata emisiunii Pro, targetul commercial a fost a lui Maruta.
    Desi avem si audienta pe national/urban a lui Maruta, nu stim cum a stat Antena 1 in intervalul de intersectie, ca atare fiecare post va spune ca emisiunea lui a fost cea mai urmarita si noi nu vom cunoaste realitatea.
    Petrisor, sotia ma intreba ce audienta a avut sambata finala de la Nora pentru mama, de ce nu ne spuneti? Nu ati primit comunicatul cu cifrele prelucrate de departamentul de marketing Intact ?:))
  • Cred ca multe lume este interesata de cifrele emisiunii Biziday - acesta ar fi un adevarat "indicator" pentru "starea natiei". Restul sunt povesti ...
  • Talk-show-ul Vorbește liber de la TVR are niste cifre slabe si f slabe...cum era de asteptat...insa pe sefii de la TVR nu ii intereseaza asta atita vreme cit isi iau salariile intregi si la timp iar interesul telespectatorului nu primeaza.
  • Tot ce vad la TV in tara este bizar ; in Franta unde traiesc o emisiune ca Acces direct sau Maruta cu vorbe la nesfarsit si totul fals nu ar trece decat pe regional.La TVR e ok,e totusi un alt standard, vad ca TVR2 e foarte bun,e echilibrat nu bate apa-n piua.KanalD nu e rau ca divertisment, fac pe prostii dar sunt colorati.Protv e un post fake de la cap la coada,Prima are si cate ceva interesant ca si Digi.Posturile de dor si jale gen Antene au un aer sectant.Posturile de stiri sunt vulgare mai ales Romania TV, se tipa mult la stiri dar nu inteleg de ce.Foarte ok B1 cu Banciu,e pe subiect.
    Bref, e ok sa analizati dar daca nu se schimba nimic, la ce bun analiza?
  • Publicul comercial este pe targhetul agenților de publicitate, pe ținta reclamelor. Publicul de vârsta a treia nu este public comercial.
  • Ăsta e publicul Antenei: public de vârsta a treia neinteresat de reclamele la tampoane, de exemplu.
  • va rog mult de tot sa imi spune-ti si mi-e care medie conteaza mai mult cea de la national,urban sau comercial(adica cele de la oras si de la tara)ca nu inteleg

Trimite un comentariu