Skip to main content

Debuturile lunii: Cum au pornit, ieri, Măruţă, Acces Direct, Dragoş Pătraru la TVR şi Solcanu la Kanal D

 
Dragos Patraru
Dragos Patraru

Dragos Patraru

Publicitate

AUDIENŢE. Ziua de 1 septembrie a adus starturi de sezon pe majoritatea posturilor TV. Au reînceput Măruţă, Acces Direct, Neaţa cu Răzvan şi Dani. Dragoş Pătraru a debutat cu emisiunea la TVR 1, iar Mircea Solcanu a fost matinal la Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunilor de ieri:

Acces Direct: Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a început la 16.55 şi s-a terminat la 19.00. Pe intervalul de difuzare al emisiunii, Antena 1 a fost pe prima poziţie, pe toate targeturile: naţional (peste 800.000 de români), urban (530.000) şi comercial.

La Măruţă: Programul de pe Pro TV, acum într-un nou studio, a început mai târziu decât concurentul Acces Direct: la 17.30. Pe intervalul programului, Pro TV a fost pe locul doi la nivel naţional (635.000) şi la oraşe (438.000), dar a avut prima poziţie pe segmentul comercial.

Starea naţiei cu Dragoş Pătraru. A fost prima emisiune prezentată de Pătraru la TVR 1, în intervalul 23.20-0.05. Audienţa: aproape 200.000 de români pe minut, dintre care 126.000 din oraşe. A fost pe locul 6 pe naţional şi pe urban şi pe 5 pe targetul comercial.

Draga mea prietenă. Prima emisiune matinală cu Mircea Solcanu şi Cristina Şişcanu a avut puţin peste 100.000 de români pe minut. A fost pe locul şapte la nivel naţional şi pe şase la oraşe.

Neaţa cu Răzvan şi Dani. Între 8.00 şi 10.45, intervalul de desfăşurare al emisiunii, Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 280.000 de români pe post, dintre care 190.000 din oraşe.

Terra Nova. Serialul care a debutat pe Pro TV, de la 23.00, a prins la publicul comercial. Cu 586.000 de români pe post, postul a fost pe locul patru la nivel naţional. La fel la oraşe. Pe segmentul 18-49 de ani, Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul filmului.

Vorbeşte liber. Tot ieri a debutat la TVR talk-show-ul Vorbeşte liber, difuzat în două părţi (21.00-21.25 şi 21.35-22.05). Prima parte a fost pe locul şapte la nivel naţional şi pe 10 la nivel urban şi comercial.

A doua parte a avut rezultate şi mai slabe: poziţia a 11-a la nivelul întregii ţări, a 15-a la oraşe şi locul 17 pe targetul comercial 18.49 de ani.

Audienţa emisiunilor care au debutat luni, 1 septembrie - medie persoane pe minut şi ratingul în procente:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
Acces Direct Antena 1 809.000 (4,4) 534.000 (5,3) 223.000 (4,4)
La Maruta Pro TV 635.000 (3,4) 438.000 (4,4) 229.000 (4,6)
Terra Nova Pro TV 586.000 (3,2) 322.000 (3,2) 242.000 (4,8)
Vorbeste liber - 1 TVR 1 323.000 (1,7) 96.000 (1) 30.000 (0,6)
Vorbeste liber - 2 TVR 1 184.000 (1) 49.000 (0,5) 14.000 (0,3)
Neata cu Razvan si Dani Antena 1 280.000 (1,5) 189.000 (1,9) 90.000 (1,8)
Starea Natiei TVR 1 198.000 (1,1) 126.000 (1,3) 57.000 (1,1)
Draga mea prietena Kanal D 103.000 (0,6) 57.000 (0,6) 24.000 (0,5)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • donald donald
    Pai daca Acces Direct a fost pe prima poziție pe toate targeturile: național (peste 800.000 de români), urban (530.000) și comercial, cum se face ca La Maruta a fost pe prima pozitie la comercial?

Trimite un comentariu

sus