Skip to main content

Discovery vrea să cumpere televiziunile din Olanda ale grupului SBS Broadcasting

 
discovery communications
discovery communications

discovery communicationsCompania Discovery Communications este interesată să cumpere cele trei televiziuni deţinute de grupul SBS Broadcasting în Olanda, scrie Mediafax.

Publicitate

Compania SBS Broadcasting din Olanda - care este deţinută de Sanoma Publishing (două treimi din acţiuni) şi de compania de producţie Talpa a magnatului de media olandez John de Mol (o treime din acţiuni) - deţine în prezent trei televiziuni: SBS 6 (care difuzează programe de divertisment, filme, seriale şi sport), Net5 (transmite filme şi seriale) şi Veronica (programe de divertisment, filme de acţiune americane etc.), potrivit broadbandtvnews.com.

"Surse bine informate" au declarat pentru cotidianul olandez De Telegraaf că grupul Discovery Communications este interesat să cumpere operaţiunile din Olanda ale SBS Broadcasting.

Anul trecut, magnatul de media olandez John de Mol a făcut o ofertă de 373 de milioane de euro pentru a prelua acţiunile deţinute de Sanoma în SBS, însă compania - care la nivel internaţional deţine mai multe operaţiuni în presa scrisă - a declarat că nu este interesată să vândă.

Potrivit De Telegraaf, situaţia nu s-a schimbat. "Strategia noastră se adresează consumatorilor de media din Finlanda şi Olanda şi acest lucru nu s-a schimbat", a declarat un purtător de cuvânt al Sanoma.

La rândul lor, reprezentanţii companiei Talpa au spus: "Acţiunile noastre nu sunt de vânzare".

În ultimii doi ani, grupul Discovery Communications a făcut mai multe achiziţii foarte importante, la nivel internaţional.

Astfel, în decembrie 2012, Discovery Communications a anunţat încheierea unei înţelegeri definitive pentru cumpărarea de la ProSiebenSat.1, pentru o sumă de aproximativ 1,7 miliarde de dolari, a operaţiunilor SBS Nordic, care includ 12 televiziuni şi 19 posturi de radio din Norvegia, Suedia, Danemarca şi Finlanda.

De asemenea, Discovery Communications a finalizat în acest an preluarea pachetului majoritar de acţiuni al Eurosport International, cel mai mare grup media de sport din Europa, adăugând astfel în portofoliu şase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific şi Eurosportnews).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus