Skip to main content

Doua posturi TV din Republica Moldova, preluate de un afacerist cu legături în Rusia

 

Euro TVPosturile moldovenesti de televiziune EURO TV si Alt TV au fost preluate de milionarul Ilan Shor, un apropiat al cercurilor politice si de afaceri din Rusia, scrie HotNews.ro, care citează deschide.md.

Publicitate

Conform unor surse din cadrul redactiei, noua conducere a posturilor a infiintat deja o redactia de limba rusa la Euro TV si au renuntat la orientarea pro-Romania si pro-europeana pe care postul a avut-o.

Prima sedinta de redactie la Euro TV a avut loc - noul producator general, Dumitru Chitoroaga, a fost prezentat ieri angajatilor actuali. El a confirmat pentru deschide.md ca a primit oferta din partea noilor investitori si a dat si numele celui care l-a recrutat - Vladimir Novosadiuc.

Dumitru Chitoroaga este cunoscut in massmedia locala ca un mare sustinator al moldovenismului statalist. El s-a ocupat anterior de promovarea paginilor web moldovenii.md si Patriotii Moldovei, scrie sursa citata.

Vladimir Novosadiuc, cel care i-a lansat oferta lui Chitoroaga, este si seful francizei Ria Novosti in Republica Moldova. Ria este o instituie de presa afiliata administratiei de la Kremlin. Portalul careia este gestionat de compania de stat Rossia Segodnea.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu