Skip to main content

Steaua - Astra, cel mai urmărit meci de până acum de pe Look TV. Audiențele sunt însă mici în continuare

 

FOTBAL:STEAUA BUCURESTI-ASTRA GIURGIU, SUPERCUPA ROMANIEI (11.07.2014)Partida în care Steaua a întâlnit echipa Astra a avut cea ai mare audiență din cele trei partide cu campioana României difuzate de Look TV. Chiar dacă a fost peste primele două confruntări, audiența de pe postul pay TV (cu abonament separat) rămâne însă una scăzută, comparativ cu pentru un meci în care evoluează Steaua difuzat pe o altă televiziune.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV  de ieri, pe intervalul meciului de fotbal (21.00-22.50):

NAȚIONAL. Meciul Steaua - Astra a fost urmărit de 132.000 de români din întreaga țară, clasându-se pe locul 13 în clasamentele de audiență.

Săptămâna trecută, meciul Petrolul-Steaua a fost urmărit de 107.000 de telespectatori pe minut (față de 117.000 de acum două săptămâni).

 

URBAN. La orașe, Steaua - Astra s-a clasat pe locul 17, cu o audiență de 45.000 de telespectatori.

Săptămâna trecută,  Petrolul – Steaua avea o medie de 27.000 de telespectatori pe minut pentru (față de 11.000 la meciul cu Gaz Metan, care s-a jucat în urmă cu două săptămâni).

COMERCIAL. La nivelul publicului format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, partida cu Astra a fost urmărită de 13.000 de oameni, postul Look TV clasându-se astfel tot pe poziția 17.

Săptămâna trecută, cu Steaua - Petrolul, Look TV a scos 0,1 pe acest target (3.000 de oameni). În urmă cu două săptămâni însă, ratingul pe acest segment, la partide cu Gaz Metan, era de 0.0% rating (adică o mie de oameni).

Audiența posturilor TV, duminică, 28 septembrie, pe intervalul intervalul meciului de fotbal Steaua - Astra (21.00-22.50), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.455.000 7.9 15.4
2 Kanal D 1.099.000 5.9 11.7
3 Prima TV 981.000 5.3 10.4
4 Antena 3 640.000 3.5 6.8
5 Antena 1 639.000 3.5 6.8
6 TVR 1 507.000 2.7 5.4
7 Romania TV 461.000 2.5 4.9
8 TVR 2 310.000 1.7 3.3
9 Acasa 242.000 1.3 2.6
10 National TV 229.000 1.2 2.4
11 B1TV 168.000 0.9 1.8
12 Realitatea TV 142.000 0.8 1.5
13 Look TV 132.000 0.7 1.4
14 Antena Stars 121.000 0.7 1.3
15 Disney 104.000 0.6 1.1
16 Disney Junior 103.000 0.6 1.1
17 ETNO 102.000 0.6 1.1
18 Sport.ro 74.000 0.4 0.8
19 Cartoon Network 62.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, duminică, 28 septembrie, pe intervalul intervalul meciului de fotbal Steaua - Astra (21.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 856.000 8.5 16.1
2 Kanal D 475.000 4.7 9
3 Antena 3 471.000 4.7 8.9
4 Prima TV 417.000 4.1 7.9
5 Antena 1 398.000 4 7.5
6 Romania TV 299.000 3 5.6
7 TVR 1 230.000 2.3 4.3
8 Acasa 165.000 1.6 3.1
9 National TV 132.000 1.3 2.5
10 B1TV 132.000 1.3 2.5
11 TVR 2 124.000 1.2 2.3
12 Disney Junior 82.000 0.8 1.5
13 Realitatea TV 78.000 0.8 1.5
14 Antena Stars 75.000 0.7 1.4
15 Disney 59.000 0.6 1.1
16 ETNO 46.000 0.5 0.9
17 Look TV 45.000 0.4 0.8
18 Sport.ro 35.000 0.3 0.7
19 Cartoon Network 24.000 0.2 0.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, duminică, 28 septembrie, pe intervalul intervalul meciului de fotbal Steaua - Astra (21.00-22.50), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 547.000 10.9 22.6
2 Antena 1 273.000 5.4 11.3
3 Prima TV 224.000 4.5 9.3
4 Kanal D 211.000 4.2 8.7
5 Antena 3 110.000 2.2 4.5
6 TVR 1 75.000 1.5 3.1
7 Acasa 74.000 1.5 3.1
8 Romania TV 72.000 1.4 3
9 National TV 70.000 1.4 2.9
10 TVR 2 58.000 1.2 2.4
11 B1TV 43.000 0.9 1.8
12 Disney Junior 43.000 0.9 1.8
13 Antena Stars 23.000 0.5 0.9
14 Disney 15.000 0.3 0.6
15 Sport.ro 14.000 0.3 0.6
16 Realitatea TV 13.000 0.3 0.5
17 Look TV 13.000 0.3 0.6
18 ETNO 13.000 0.3 0.5
19 Cartoon Network 3.000 0.1 0.1

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Audienta meciurilor e interesanta doar pentru statistica, insa Liga 1, in esenta, e vizionata de multi insi si se doreste a fi vizionata si de mai multi
  • Nene Geo, matale lucrezi pentru kantar de stii asa exact numarul aparatelor de masurat? Omul ala de mai sus a spus ceva asa evaziv, ce-o fi citit si el pe ici colea. Nu e frumos sa-l acuzi ca face favoruri Upc, ca nu ai de unde cunoaste nici tu cate abonamente au incheiat ei. Poate au toti clientii optiunea aia de fotbal cine stie...nu e treaba noastra
  • Si bunica masoara mai bine audientele. De cand Liga1 este la UPC, Orange,etc parca e o campanie care doreste sa o prezinte ca neatractiva. O fi mana RDS?
  • Chiar crezi ca ne intereseaza audienta acestor meciuri...care nu este relevanta...ptr ca sunt transmise si de catre DolceSport...desi Look -urile se lauda ca ele transmit in exclusivitate Liga 1.
  • CSMS Iasi-Concordia Chiajna a fost vineri la 21 pe Look TV, Alex Donose.Pe Look Plus a fost FC Botosani-FC Brasov sambata la 18.30.
  • E dovedit faptul ca publicul PRO TV e in mare parte format din persoane cu studii superioara, decat sa te uiti la Antena 3 sa vezi niste clovni cum incearca sa iti spele creierul, mai bine te uiti la un film cu actori destul de buni. Actorii de la Antena 3 nu prea sunt credibili.
  • Meciurile de pe Look Plus ce audienta au avut?
    Vineri, 26.09.2014, ora 18:30
    CSMS Iași – Concordia Chiajna
    Sambata, 27.09.2014, ora 16.00:
    Gaz Metan Mediaș – Ceahlǎul Piatra Neamț
    Duminica, 28.09.2014, ora 18:30
    FC Viitorul – Petrolul Ploiești
  • ,,Zeci de mii,,????? Asta visati voi astia care nu mai aveti bani sa platiti transa a 2a la LPF!! Si daca ar fi 90 de mii tot faliment scrie pe voi, Look TV, Paszkany, Gino Iorgulescu!
  • Un film cu ceva super erou,in premiera din cite am auzit.Captain America sau asa ceva.Nu inteleg de ce nu s-a uitat lumea(eu recunosc nu ma uit la asemenea filme).
  • Acoperire Look este foarte slaba...cica doar 250.000 de abonati din toata tara au extraoptiunea de 10 lei / luna...ceea ce este f putin...si neprofitabil ptr cei de la Look care nu isi acopera investitia nici in 5 ani.
    Peste un milion de romani au vazut meciul pe net, mai bine, mai rau, mai cu intreruperi, dar moaka - insa astia nu se pun la audienta.
  • Pro tv cu ce...cu un film - Mecanicul - pe care l-au difuzat cel putin o data inainte.
    Cred ca daca astia de la Protv pun mira se gasesc 500.000 de privitori dispusi sa o admire...Ca asta e publicul Pro, ce li se baga pe gura, aia consuma, nu sunt in stare sa mute canalul din telecomanda.
  • Tu esti angajat al UPC ca tot le stii pe toate... ca doar in Bucuresti, pana acum s-au activat zeci de mii de optiuni extra fotbal...pai daca sunt doar 1300 de aparate de masurat in toata tara, abonatii UPCului au vreo 350 - ca acopera un sfert din piata - 50 sunt in Bucuresti sa zicem, din astea 50 la doar 20 abonatii masurati au extraoptiune...si din astia 20 doar 10 au urmarit meciul Stelei - ailalti erau pe stadion sau plecati din casa ori se uitau la Pro tv...de unde naiba audienta...asta ptr ca 0,1 punct de rating se obtine de la 10.000 privitori...

Trimite un comentariu