Skip to main content

AUDIENȚE. MasterChef ia distanță de Hell`s Kitchen. Cea mai urmărită ediție din sezon pentru show-ul de pe Pro TV

 

Master_Hell s Kitchen

Publicitate

AUDIENȚE. Cea de-a treia întâlnire dintre MasterChef și Hell`s Kitchen i-a distanțat și mai mult pe cei doi concurenți la capitolul audiențe. Show-ul de pe Pro TV a avut luni seară cele mai bune cifre din acest sezon, într-o seară în care a concurat cu un serial turcesc de pe Kanal D și cu cooking show-ul Antenei 1, Hell`s Kitchen.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecție MasterChef - Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.31 - 22.21):

NAȚIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în fiecare minut de 1,8 milioane de persoane din întreaga țară. Acestea au fost cele mai bune audiențe ale MasterChef din acest sezon. Locul al doilea a fost adjudecat de Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea, urmărit de aproape 1,1 milioane de români. Hell`s Kitchen s-a aflat pe locul al treilea pe intervalul în care s-a intersectat cu MasterChef. Emisiunea produsă de Mona Segall a avut o medie de 850.000 de privitori.

URBAN. MasterChef a avut, la orașe, puțin peste un milion de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Și pe acest target Kanal D a ocupat locul doi, cu o medie de 638.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 512.000.

COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a condus și comercialul, înregistrând 634.000 de telespectatori, aproape dublu față de locul doi, Antena 1, care avea 335.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:

  Post   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.843.000 10 19,2
2 Kanal D 1.091.000 5,9 11,4
3 Antena 1 850.000 4,6 8,9
4 Antena 3 696.000 3,8 7,3
5 Prima TV 434.000 2,3 4,5
6 National TV 356.000 1,9 3,7
7 Romania TV 338.000 1,8 3,5
8 TVR 1 337.000 1,8 3,5
9 Acasa 249.000 1,3 2,6
10 B1TV 211.000 1,1 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), în mediul URBAN:

  Post   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.029.000 10,2 19,4
2 Kanal D 638.000 6,3 12
3 Antena 1 512.000 5,1 9,6
4 Antena 3 473.000 4,7 8,9
5 Prima TV 197.000 2 3,7
6 National TV 189.000 1,9 3,6
7 Acasa 176.000 1,7 3,3
8 Romania TV 143.000 1,4 2,7
9 TVR 1 140.000 1,4 2,6
10 B1TV 123.000 1,2 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, luni, 6 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), pe segmentul COMERCIAL:

  Post   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 634.000 12,7 27,6
2 Antena 1 335.000 6,7 14,5
3 Kanal D 192.000 3,8 8,4
4 Acasa 109.000 2,2 4,7
5 Antena 3 93.000 1,9 4,1
6 Prima TV 92.000 1,8 4
7 National TV 60.000 1,2 2,6
8 Antena Stars 44.000 0,9 1,9
9 TVR 1 35.000 0,7 1,5
10 B1TV 31.000 0,6 1,3

Citește și:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • ..cred ca e clar atata vreme cat Mihaela Radulescu a refuzat colaborarea cu Antena 1 si a semnat cu PRO TV pentru Romanii au talent :))))… ea stie cel mai bine care este valoarea actuala a posturilor…
  • Daca i-a intrecut pe Antena 1 un serial turcesc de pe Kanal D e grav :)) N-au dat lovitura cu fostii chefi de la Master Chef si ii intrece un serial turcesc de pe Kanal D :))
  • Pai unde sa vada decoruri ? Privitorii de antena au inca mileu pe televizor si cred ca Gherghe e Oprah blonda si Capatos e Kimmel:) e ciudat ca noci acum antenele sa nu inteleaga ca viziunea si strategia fac brandul . O fi furat Sarbu de la CME , dar a stiut sa faca televiziune . Brandul Pro traieste acum si datorita lui . Vorbim doar de management, strategie si viziune . Asta in timp ce Voiculescu isi punea oamenii lui in redactie sa faca stiri despre el . Aici e diferenta : unu a gandit televiziunea si altu doar a folosit televiziunea
  • Doamne ce de ipocriti pe aici,in rindul postacilor prosteve,Cind erau pe prosteve si injurau,ziceati ca asa e formatul,acuma e nu mai e de vina formatul,e badaranie,nu?Cu cit va plateste proteveul?Cu o doza de cola?Sau cu chipsuri?Ca nu cred ca mai are bani,cu asa "decoruri frumoase"(toti se mira de un decor,de zici ca sunt veniti de pe alta planeta si nu au mai vazut decoruri)
  • Da-mi voie sa ma indoiesc de marirea efectiva a bugetelor. La Vocea e posibil sa fi sarit din buget cu investitia in noul set, dar asta se recupereaza pe mai multe sezoane, nu doar in asta.
  • Din surse sigure iti spun ca bugetele la voce si masterchef s-au dublat chiar triplat in sezonul asta....
  • si cel mai important e ca au scapat de insuportabilul ala de Florin Dumitrescu ce umileste efectiv oamenii si face pe grozavul. Nu m-am putut uita la master chef din cauza lui acum nu ma uit la Hell Kitchen tot din cauza lui insa ma pot uita la editia noua de MC cu noii jurati :)
  • Atentie: show-ul MasterChef e produs acum de o casa independenta pentru ProTV. Cu bune si cu rele. Incercand sa fiu echilibrat as spune ca diferenta nu e de generata de cat de bun e show-ul de pe ProTV, ci cat de slab este cel de la Antena1. Nu inteleg cum niciunul din echipa migrata nu intelege ceea ce fac: au pastrat toate minusurile pe care le aveau in MasterChef in trecut si le-au accentuat.
  • nici eu nu pot intra pe forumul acasa tv(vezi forum subiect noutati pe acasa tv)imi da eroare si se incarca greu pagina,stie cineva din ce cauza multumesc(sunt inregistrat cu numele ciprian v)sper sa nu se supere nimeni ca intreb pe acest site
  • @ Napoleon : Sa iasa in strada , domnule !!! ... ca nu se mai poate ... Sa le arate cine e Mona si Ca Camelia ...

    Nu mai pot :))) ... This comment just made my day !
  • Atela 1 va încerca să adoarmă vigilența concurenței. Buba e că ei sforăie deja de mult!
    Frateeee, Atela 1 la jumate față de Pro, locul 3 în audiențe... ”Mereu aproape” devine ”Tot mai departe”!

Trimite un comentariu