Skip to main content

Finlanda - România, cu un milion de oameni mai puțin ca la partida cu Ungaria. MasterChef, după TVR 1 pe intersecția cu meciul

 

Foto: voceatransilvaniei.ro
Foto: voceatransilvaniei.ro

Publicitate

AUDIENȚE. Findlanda - România, partidă difuzată de TVR 1 și câștigată de români cu 2-0, a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare, dar rezultatele de audiență au fost cu un milion de români sub performanța disputei cu Ungaria. La meciul cu Ungaria se uitau peste 3,3 milioane de români.

Înainte de audiențele meciului, câteva date despre programele de aseară:

Meciul Findlanda - România a început la 21.50 și s-a terminat la 23.40.

Pe prima repriză, s-a intersectat cu o parte din MasterChef, dar a fost peste show-ul de pe Pro TV. Astfel, pe jumătatea de oră cu care a fost la bătaie cu MasterChef (21.50-22.25), la meci se uitau 2,45 de milioane de români, dintre care 1,3 milioane din orașe. La Pro TV erau 1,45 milioane de români, dintre care 800.000 din orașe. MasterChef  a fost însă pe prima poziție pe tot intervalul de difuzare (20.30-22.25).

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul partidei de fotbal Finlanda - România, de pe TVR 1 (21.50-23.40):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Finlanda - România a fost urmărit, în fiecare minut, a aproape 2,4 milioane de români. După TVR 1, pe intervalul meciului a urmat Pro TV, cu 955.000 de telespectatori.

Sâmbătă, la meciul cu Ungaria, se uitau la TVR 1 peste 3,3 milioane de români

 

URBAN. La orașe, meciul cu Finlanda a atras 1,3 milioane de telespectatori pe minut, urmat de Pro TV, cu 560.000.

La meciul cu Ungaria, de sâmbătă, erau pe TVR 1 aproape 1,9 milioane de orășeni.

 

COMERCIAL. Pe targetul comercial, partida de pe TVR 1 a atras 636.000 de telespectatori (față de 770.000 cu Ungaria). Postul public a fost pe prima poziție, urmat de Pro TV, cu 370.000 de persoane din acest target.

Audiența posturilor TV, marți, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 2.375.000 12.8 29
2 Pro TV 955.000 5.2 11.7
3 Kanal D 860.000 4.6 10.5
4 Antena 3 738.000 4 9
5 Antena 1 561.000 3 6.9
6 Prima TV 168.000 0.9 2
7 Antena Stars 165.000 0.9 2
8 Realitatea TV 148.000 0.8 1.8
9 B1TV 148.000 0.8 1.8
10 Romania TV 136.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 1.345.000 13.4 28
2 Pro TV 558.000 5.5 11.6
3 Antena 3 501.000 5 10.4
4 Kanal D 461.000 4.6 9.6
5 Antena 1 337.000 3.4 7
6 Realitatea TV 113.000 1.1 2.4
7 Prima TV 110.000 1.1 2.3
8 B1TV 92.000 0.9 1.9
9 Antena Stars 83.000 0.8 1.7
10 National TV 79.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 636.000 12.7 29.7
2 Pro TV 369.000 7.4 17.2
3 Antena 1 193.000 3.9 9
4 Kanal D 156.000 3.1 7.3
5 Antena 3 101.000 2 4.7
6 Prima TV 65.000 1.3 3
7 Realitatea TV 38.000 0.8 1.8
8 Acasa 32.000 0.6 1.5
9 Antena Stars 25.000 0.5 1.2
10 Diva 25.000 0.5 1.2

MasterChef, primul loc pe toată emisiunea, locul doi pe intersecția cu meciul

Show-ul culinar de pe Pro TV s-a intersectat cu meciul de fotbal timp de o repriză, interval pe care a fost pe poziția a doua.

MasterChef a început însă mai devreme, astfel că, datorită cifrelor obținute până la startul meciului, pe tot intervalul emisiunii a fost pe prima poziție în audiență.

 

Cifrele MasterChef pe tot intervalul emisiunii (20.30-22.25):

NAȚIONAL. 1,7 milioane de telesptectatori pe minut, urmat de Kanal D (1,33 milioane cu serialul Trădarea) și TVR 1, cu 1,27 milioane.

URBAN. 909.000 de orășeni media MasterChef pe toată emisiunea, urmat de Kanal D (728.000) și TVR 1 (614.000)

COMERCIAL. 586.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani la show-ul culinar. După Pro TV, au urmat TVR 1 (273.000) și Antena 1 (251.000).

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu