Skip to main content

Numărul posturilor de radio și televiziune care intră în campania electorală a crescut la 307

 
Numărul posturilor de radio și televiziune care intră în campania electorală a crescut la 307
televizor

televizorCampania pentru alegerile prezidenţiale, care va începe în audiovizual mâine, la ora 00.00, va fi reflectată de 307 televiziuni şi radiouri.

Publicitate

Dintre acestea 135 sunt posturi de radio, 88 sunt canale prin cablu și 84 sunt posturi prin satelit, potrivit unor informații făcute pubice în ședința Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).

Printre televiziunile care vor difuza emisiuni electorale se numără Antena 3, staţiile locale ale Antena 1, B1 TV, Kanal D, Prima TV (staţia centrală, de la Bucureşti, şi staţiile locale), Digi 24 (staţia centrală şi cele locale), Realitatea TV (staţia centrală şi staţiile locale), The Money Channel, România TV, Naşul TV, Neptun TV, Look TV, Look Plus şi SRTv (staţiile centrale şi studiourile regionale).

Printre posturile de radio care şi-au declarat intenţia de difuzare a unor emisiuni electorale, se numără Europa FM, RFI România, Realitatea FM (staţia centrală şi cele locale) şi posturile Societăţii Române de Radiodifuziune.

Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private va începe mâine, ora 00.00, şi se încheie pe 1 noiembrie, ora 7.00, potrivit unei Decizii CNA.

Pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • O nebunie ce e in tara asta. Fiecare "catunsi satuc"are televiziune si post de radio.Cred ca s-a exagerat la acest capitol cu oferirea licentelor de catre CNA la atatea statii tv si radio.E un lucru bun , e libertate de exprsie, dar parca prea multe.Decat multe si proaste, mai bine putine si bune, sa merite sa te uiti la tv urmarind un program educativ si de calitate, un program de divertisment cu standarde inale si un film bun.CNA ar trebui sa mai umble la licente, sa se mai gandeasca cand ofera licenta sau prelungeste licenta unui post de radio sau unui canal tv.

Trimite un comentariu