Skip to main content

Portofoliul ThinkDigital creşte cu peste 40 de site-uri noi. Compania a încheiat contractul de reprezentare cu Realitatea.net

 
ThinkDigital
ThinkDigital

ThinkDigitalÎncepând cu trimestrul patru al acestui an, ThinkDigital adaugă peste 40 de site-uri noi în portofoliul oferit agenţiilor de media şi clienţilor săi.

Publicitate

La capitolul branduri internaţionale, ThinkDigital reprezintă acum, pe lângă Facebook (Premium Ads), Skype şi Samsung (Smart TV - AdHub), încă două produse majore: VICE şi DailyMotion.

"Creşterea ofertei de branduri globale, faţă de perioada similară a anului trecut, este de 49% raportat la vizitatori unici, respectiv 101%, în materie de afişări", potrivit unui comunicat de presă al ThinkDigital.

În acelaşi timp, site-urile şi proiectele locale care s-au alăturat recent reţelei acoperă domenii diverse (sport, lifestyle feminin, travel, educaţie, divertisment, home & deco). Creşterea s-a făcut atât prin noi publisheri care s-au adăugat portofoliului, cât şi prin integrarea operaţiunilor de business ale reţelei AdEvolution.

Printre noile branduri se numără KissFM, Fanatik, DCNews, DailyBusiness, Feminis, Formula-AS, ShopMania, Cartoon Network, TeoTrandafir.com, Carcotasii.ro şi multe altele. La acestea se adaugă canalele alternative de comunicare precum show-urile YouTube produse de Sector 7 sau canalele social media ale mai multor zeci de artişti şi formaţii cunoscute, grupate în platforma Celebrity Audiences.

Pe de altă parte, după 7 ani de colaborare în diverse formule, echipa ThinkDigital anunţă încheierea contractului de reprezentare a portalului Realitatea.net. Chiar şi în aceste condiţii, creşterea reţelei locale, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, este de circa 135% raportat la vizitatori unici, respectiv 123%, raportat la afişări (rezultat cumulat de cele peste 80 de site-uri aflate acum în portofoliu).

Despre ThinkDigital

Compania, care este partener exclusiv în regiune al Facebook şi Microsoft Advertising (Skype), deţine în acest moment operaţiuni în 6 ţări: România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Albania şi Bulgaria. ThinkDigital este şi organizatorul ICEEfest - cel mai important festival dedicat publicităţii online din regiune - precum şi al evenimentului “All Things Facebook” (care se va desfăşura anul acesta în data de 8 octombrie, în cadrul IMWorld 2014).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • abc abc
    http://www.realitatea.net/anun-important-al-sc-realitatea-media-sa_1537517.html
  • Andrei Andrei
    Chiar acum citeam pe realitatea.net ca deja au incheiat colaborarea si cu grafitty blue srl dupa doar o luna, acum vor vinde publicitate prin regia proprie.

Trimite un comentariu

sus