Skip to main content

Portofoliul ThinkDigital crește cu peste 40 de site-uri noi. Compania a încheiat contractul de reprezentare cu Realitatea.net

 

ThinkDigitalÎncepând cu trimestrul patru al acestui an, ThinkDigital adaugă peste 40 de site-uri noi în portofoliul oferit agențiilor de media și clienților săi.

Publicitate

La capitolul branduri internaționale, ThinkDigital reprezintă acum, pe lângă Facebook (Premium Ads), Skype și Samsung (Smart TV - AdHub), încă două produse majore: VICE și DailyMotion.

"Creșterea ofertei de branduri globale, față de perioada similară a anului trecut, este de 49% raportat la vizitatori unici, respectiv 101%, în materie de afișări", potrivit unui comunicat de presă al ThinkDigital.

În același timp, site-urile și proiectele locale care s-au alăturat recent rețelei acoperă domenii diverse (sport, lifestyle feminin, travel, educație, divertisment, home & deco). Creșterea s-a făcut atât prin noi publisheri care s-au adăugat portofoliului, cât și prin integrarea operațiunilor de business ale rețelei AdEvolution.

Printre noile branduri se numără KissFM, Fanatik, DCNews, DailyBusiness, Feminis, Formula-AS, ShopMania, Cartoon Network, TeoTrandafir.com, Carcotasii.ro și multe altele. La acestea se adaugă canalele alternative de comunicare precum show-urile YouTube produse de Sector 7 sau canalele social media ale mai multor zeci de artiști și formații cunoscute, grupate în platforma Celebrity Audiences.

Pe de altă parte, după 7 ani de colaborare în diverse formule, echipa ThinkDigital anunță încheierea contractului de reprezentare a portalului Realitatea.net. Chiar și în aceste condiții, creșterea rețelei locale, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, este de circa 135% raportat la vizitatori unici, respectiv 123%, raportat la afișări (rezultat cumulat de cele peste 80 de site-uri aflate acum în portofoliu).

Despre ThinkDigital

Compania, care este partener exclusiv în regiune al Facebook și Microsoft Advertising (Skype), deține în acest moment operațiuni în 6 țări: România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Albania și Bulgaria. ThinkDigital este și organizatorul ICEEfest - cel mai important festival dedicat publicității online din regiune - precum și al evenimentului “All Things Facebook” (care se va desfășura anul acesta în data de 8 octombrie, în cadrul IMWorld 2014).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Chiar acum citeam pe realitatea.net ca deja au incheiat colaborarea si cu grafitty blue srl dupa doar o luna, acum vor vinde publicitate prin regia proprie.

Trimite un comentariu