Skip to main content

Răzvan Căpănescu, numit Chief Creative Officer al Leo Burnett Group

 

Razvan Capanescu_Andreea Boaca_Lorand Balint
Răzvan Căpănescu (stânga), Andreea Boacă și Lorand Balint

Publicitate

Răzvan Căpănescu, fost director de creație al grupului Publicis până în februarie 2014, a revenit în publicitatea din România, după o perioadă petrecută la Londra.

Căpănescu a fost numit Director de creație - Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett, fiind responsabil de trei agenții de publicitate.

Numirea lui Căpănescu vine într-un moment de repoziționare a Leo Burnett. Astfel, trei agenții ale grupului - Leo Burnett (ATL), iLeo (digital) și Arc (agenția de shopper marketing și brand activation ) - vor avea aceeași conducere creativă și același client service.

Conducerea întregului grup Leo Burnett va fi asigurată de Lorant Balint (Boți) și Andreea Boacă pe zona de managing și de Răzvan Căpănescu, pe partea creativă.

Advertising pentru era post-advertising: noua poziționare a Leo Burnett Group, cu Răzvan Căpănescu în rol de Chief Creative Officer.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu