Skip to main content

AUDIENȚE. Posturile de știri, oră cu oră în prima zi după alegeri: vârfuri dimineața, la anunțarea rezultatelor și seara, la dezbateri. Antena 3, cel mai vizonat. Cifre bune și pentru celelalte stații. Digi, bine pe comercial

 

Image_1117-2026(CH-21)
Una din burtierele de ieri ale postului România TV

Publicitate

ANALIZĂ. Posturile de știri au avut audiențe bune luni, în prima zi după alegeri. Începând cu orele 8.00-9.00 dimineața, când lumea aștepta cifrele, canalele informative au avut cifre bune.

Cel mai urmărit post a fost Antena 3: o medie de 551.000 de telespectatori în fiecare minut luni, între orele 7.00 și 24.00. Au urmat România TV (312.000), Realitatea TV (300.000), B1 TV (211.000) și Digi 24 (135.000).

De remarcat evoluția posturilor pe targetul comercial. Astfel, deși Digi 24 avea un total la distanțe de celelalte canale, obținea cifre bune pe segmentul de public între 18 și 49 de ani. Astfel, ca medie pe zi, Digi 24 a fost peste B1 TV pe targetul comercial, iar față de România TV a fost foarte aproape. Canalul RCS a depășit România TV, dar și alte canale, pe câteva intervale orare (mai ales în jurul prânzului).

Paginademedia.ro vă prezintă audiența zilei de luni, oră cu oră:

Antena 3: vârf de 750.000 la dezbaterile de seară

Postul de știri al Intact a avut cea mai bună medie. A avut cifre mari încă de dimineață, iar în intervalul 11.00-12.00 a ajuns la o medie de 620.000 de români pe minut.

Cifrele au fost mai mari seara, cu 666.000 de telespectatori între 21.00 și 22.00 și 747.000 în ora următoare.

România TV: vârful zilei a fost după amiaza

Postul lui Sebastian Ghiță a început ziua foarte aproape de Antena 3 (în intervalul 7.00-8.00 postul Intact avea doar câteva mii de oameni în fața România TV). Lucrurile s-au schimbat în orele următoare, iar România TV a oscilat între 250.000 și 350.000 de telespectatori medie.

Vârful România TV a fost atins între orele 15.00 și 16.00 (420.000 medie).

Realitatea TV: peste România TV în intervalul de seară

Postul Realitatea TV a avut o medie în intervalul 7.00-24.00 de 300.000 de telespectatori pe minut, cu doar 13.000 sub România TV. În intervalul de seară 20.00-24.00, audiența Realitatea TV a fost peste cifrele obținute de stația lui Sebastian Ghiță.

România TV a fost peste Realitatea TV aproape toată ziua. De la ora 20.00, avantajul a trecut la Realitatea TV. Vârful: aproape 480.000 de români la ora 22.00-23.000

B1 TV: 18.00-19.00, ora de vârf

Pentru B1 TV, vârful zilei a fost la ora 18.00-19.00, când media stației s-a apropiat de 320.000 de români în fiecare minut.

Între 20.00 și 24.00, audiența B1 a fost între 210.000 și 250.000 de persoane.

Digi 24: cifre bune pe segmentul comercial

Postul de știri al RCS a avut o medie pe zi de 135.000 de telespectatori pe minut. Cifrele au fost mai mari până în ora 17.00: 200.000 de telespectatori medieîn intervalul 11.00-12.00 (când a fost peste B1) și între 15.00 și 16.00.

De remarcat însă evoluția Digi 24 pe targetul comercial. Astfel, la ora 11.00, Digi 24 avea 72.000 de telespectatori din acest target, peste România TV (36.000) și Realitatea TV, care avea cifre generale mai mari.

Audiența posturilor de știri oră cu oră, luni, 17 noiembrie, la nivel NAȚIONAL (mii persoane):

NATIONAL   Antena 3   B1TV   Realitatea TV   Romania TV   Digi 24  
07:00 - 08:00 349 115 193 341 116
08:00 - 09:00 445 156 224 262 127
09:00 - 10:00 568 203 230 303 112
10:00 - 11:00 543 207 261 276 135
11:00 - 12:00 621 194 286 352 194
12:00 - 13:00 566 264 305 350 189
13:00 - 14:00 428 148 282 315 142
14:00 - 15:00 478 176 273 283 131
15:00 - 16:00 547 237 348 417 200
16:00 - 17:00 489 232 338 332 166
17:00 - 18:00 529 223 287 317 114
18:00 - 19:00 556 317 343 372 141
19:00 - 20:00 652 187 314 352 131
20:00 - 21:00 656 218 326 274 119
21:00 - 22:00 666 254 346 290 142
22:00 - 23:00 747 209 478 213 86
23:00 - 24:00 533 249 258 249 52
Media zilei 551 211 299 312 135

Audiența posturilor de știri oră cu oră, luni, 17 noiembrie, în mediul URBAN (mii persoane):

URBAN   Antena 3   B1TV   Realitatea TV   Romania TV   Digi 24  
07:00 - 08:00 212 55 80 133 73
08:00 - 09:00 267 102 115 129 98
09:00 - 10:00 370 130 110 144 88
10:00 - 11:00 337 113 110 116 117
11:00 - 12:00 393 86 123 166 148
12:00 - 13:00 359 103 161 180 142
13:00 - 14:00 278 60 119 172 122
14:00 - 15:00 297 115 113 188 116
15:00 - 16:00 324 150 212 231 152
16:00 - 17:00 284 112 208 163 130
17:00 - 18:00 337 123 139 199 94
18:00 - 19:00 393 167 165 223 113
19:00 - 20:00 460 109 164 192 98
20:00 - 21:00 410 105 144 148 93
21:00 - 22:00 431 142 157 163 126
22:00 - 23:00 572 141 259 114 84
23:00 - 24:00 425 183 135 147 50
Media zilei 362 117 148 165 108

Audiența posturilor de știri oră cu oră, luni, 17 noiembrie, pe segmentul COMERCIAL (mii persoane):

COMERCIAL   Antena 3   B1TV   Realitatea TV   Romania TV   Digi 24  
07:00 - 08:00 84 14 46 56 29
08:00 - 09:00 98 24 58 44 32
09:00 - 10:00 109 38 44 37 36
10:00 - 11:00 83 43 53 16 44
11:00 - 12:00 109 12 59 36 72
12:00 - 13:00 106 27 64 43 67
13:00 - 14:00 60 12 44 46 36
14:00 - 15:00 105 9 39 59 46
15:00 - 16:00 86 28 90 68 54
16:00 - 17:00 61 20 88 39 37
17:00 - 18:00 64 34 49 58 32
18:00 - 19:00 79 50 64 66 40
19:00 - 20:00 102 39 55 50 31
20:00 - 21:00 98 38 52 50 24
21:00 - 22:00 93 45 62 34 27
22:00 - 23:00 166 29 82 19 26
23:00 - 24:00 129 69 55 41 23
Media zilei 96 31 59 45 39

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Si eu m-am uitat din acelasi motiv. Ca la priveghi.
    Daca antenelor le place sa-si masoare audienta de clowni, e ok: sunt cei mai buni clowni! :)
  • Nu te duce capu' mai mult, inteleg: acelasi public il au si celelalte televiziuni, nu numai A3. Dar asta este, la cite clase au basistii, astea concluziile pe care le pot trage.
  • Mai oameni buni, cine e acasa luni de la 11.00 la 12.00 si se uita la TV? 620000 oameni inseamna casnice si pensionari, eventual copiii care au cursuri dupa amiaza? Asta e publicul A3 ... :)

Trimite un comentariu