Skip to main content

Campanie de 50.000 de euro. Arbitrul telecom vrea sa-si promoveze pe internet aplicatiile prin care romanii pot sa compare ofertele de comunicatii sau calitatea serviciilor de internet



 

UPC fibra pocketinet

Publicitate

Autoritatea de reglementare in Comunicatii (ANCOM) vrea sa lanseze in perioada 2 martie-3 mai 2015 o campanie de informare pe internet a principalelor sale servicii si aplicatii online de informare a consumatorilor, potrivit unei cereri de oferta publicata vineri, 21 noiembrie, in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Contractul are o valoare de 222.500 lei (peste 50.000 de euro) si are printre obiective informarea utilizatorilor romani de internet despre serviciul de portabilitate, despre veritel.ro (aplicatia online pentru compararea ofertelor de telefonie si internet) si netograf.ro (aplicatia prin care romanii pot masura calitatea serviciului de acces la internet).

Publicul tinta il reprezinta toti utilizatorii romani de internet, in special cei cu varste intre 18-65 de ani atat din mediul urban cat si din cel rural.

În cadrul propunerii tehnice, ofertanţii vor prezenta un media plan care va conţine detalii privind spaţiul de difuzare pe internet.

Media-planul trebuie să conţină următoarele informaţii, defalcate:

- numele paginilor web unde vor apărea creațiile folosite în campanie;
- numărul de spoturi difuzate (total, pe zi, pe lună);
- numărul de utilizatori unici şi afişări pe lună conform SATI sau alte surse;
- indicatorii de penetrare şi afinitate potrivit SATI;
- număr de impresii planificate/numărul de click-uri estimate.

Prestatorul selectat, în baza contractului de achiziţie publică, va achiziţiona pentru ANCOM spaţiul de difuzare pe internet şi va asigura difuzarea materialelor publicitare puse la dispoziţie de către ANCOM, în conformitate cu media-planul prezentat în cadrul propunerii tehnice.

Principalele obiective ale campaniei de informare sunt:

- Informarea utilizatorilor de servicii de acces la internet din România despre existenţa instrumentelor create de ANCOM:

- serviciul de portabilitate a numerelor – http://www.portabilitate.ro/;

- secţiunea dezvoltată pe propriul website – http://www.ancom.org.ro/ - dedicată utilizatorilor de servicii de telefonie, internet şi televiziune – InfoCentru ANCOM;

- aplicaţia online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali (telefonie fixă, telefonie mobilă şi internet pe mobil, internet fix, internet pe laptop, pachete de servicii) – http://www.veritel.ro/;

- aplicaţia prin intermediul căreia utilizatorii de internet au posibilitatea de a măsura calitatea serviciului de acces la internet (viteza de transfer a datelor, întârzierea de transfer a pachetelor de date, variaţia întârzierii de transfer a pachetelor de date şi rata pierderii de pachete de date) – http://www.netograf.ro/.

- Informarea utilizatorilor de servicii de acces la internet din România despre utilitatea instrumentelor create de ANCOM.

- Creşterea încrederii utilizatorilor de servicii de acces la internet din România faţă de instrumentele create de ANCOM, astfel încât acestea să devină principala sursă de informare privind serviciile de comunicaţii.

- Creşterea cu minim 25% a numărului de vizitatori unici pe site-ul http://www.ancom.org.ro/.

- Creşterea cu 100% a numărului de vizitatori unici pe site-ul http://www.portabilitate.ro/

"Având în vedere numărul de vizitatori ai paginilor web menţionate mai sus, dar şi numărul de solicitări de informaţii şi petiţii primite de Autoritate de-a lungul timpului, care reflectă gradul scăzut de informare a utilizatorilor, ANCOM a constatat că aceste instrumente nu sunt suficient de cunoscute în rândul utilizatorii de servicii de comunicaţii", se mentioneaza in caietul de sarcini.

Data limita de depunere a ofertelor: 10 decembrie 2014, iar deschiderea ofertelor va avea loc in data de 11 decembrie.

Conform datelor statistice prelucrate de ANCOM, la sfârşitul anului 2013, în România, numărul de conexiuni de acces la internet în bandă largă la puncte fixe era de 3,8 milioane. Numărul de conexiuni la puncte mobile active era de 13,6 milioane.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu