Skip to main content

GALERIE FOTO. Hădean, juratul de la MasterChef, noua imagine Fairy. Ce produse promovează juraţii şi concurenţii show-urilor culinare

 
reclame masterchefi
reclame masterchefi

reclame masterchefiAdrian Hădean, unul dintre noii juraţi de la MasterChef, este noua imagine a detergentului de vase Fairy, care are un contract de promovare şi cu Pro TV, fiind unul dintre produsele plasate în show-ul culinar. În trecut, Fairy era promovat de chef Florin Dumitrescu, acum jurat la Hell's Kitchen, pe Antena 1.

Publicitate

Hădean completează lista bucătarilor sau concurenţilor care apar în diverse reclame TV. Tigăi, magazine, produse de curăţat sau sucuri sunt promovate cu ajutorul imaginii bucătarilor de pe televiziuni.

Paginademedia.ro vă prezintă produsele cu care s-au asociat, pentur publicitate, bucătarii şi concurenţii din emisiunile culinare.

Bontea - Ariel.  Cel care a dat tonul asocierilor de imagine dintre chefii emisiunilor culinare şi produsele de curăţare a fost Sorin Bontea, fost masterchef, care promovează şi acum produsele Ariel, atât prin spoturi publicitare, cât şi prin sintagme introduse în show, precum "Vreau ca totul să iasă impecabil". Cuvântul "impecabil" fiind deja un laitmotiv al reclamelor Ariel. Chef Bontea a părăsit show-ul MasterChef, care îi avea printre principalii sponsori pe cei de la Ariel, dar a continuat să promoveze detergentul produs de P&G.

Patrizia - Santal. Nici Patrizia Paglieri, prezenţa feminină din juriul MasterChef, nu a stat departe de contractele de publicitate. Aceasta s-a asociat recent cu brandul de sucuri Santal.

Fodor - Mr. Proper. Răzvan Fodor, prezentatorul emisiunii culinare de la Pro TV, se numără şi el printre numele care şi-au asociat imaginea cu branduri. Astfel, fostul cântăreţ, promovează detergentul "Mr. Proper", un alt produs de curăţare care susţine emisiunea.

Tand - McDonald's. Un alt chef cunoscut datorită show-urilor culinare, care şi-a asociat imaginea cu un cunoscut lanţ de restaurante fast-food, este Nicolai Tand (fost membru al juriului TopChef). McDonald’s România a introdus în meniul restaurantelor sale trei reţete noi de salate, dezvoltate în colaborare cu chef-ul Nicolai Tand. Imaginea lui Nicolai Tand se găseşte pe materialele de promovare ale noilor salate de la McDonald's.

Brandurile nu i-au căutat doar pe juraţii emisiunilor culinare pentru a le propune contracte de imagine, ci şi pe concurenţi sau foşti concurenţi ale acestor show-uri.

Buiuca - Lidl. Printre cele mai cunoscute astfel de asocieri se numără Petru Buiuca, primul câştigător MasterChef din România, care promovează de ceva vreme produsele marca Lidl, alături de bucătarul Petrişor.

Mimi - Delimano. Mimi Nicolae, o altă fostă concurentă de la MasterChef, care a trecut în echipa noului show culinar de la Antena 1 "Hell's Kitchen" apare în mai multe spoturi de teleshopping pentru promovarea tigăilor Delimano.

Mehrzad Moghazehi, unul dintre semifinalişti de la “MasterChef” este şi el în discuţii cu un restaurant din provincie pentru un contract de imagine.

Galerie FOTO.

Screen Shot 2014-11-11 at 1.49.37 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.45.49 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.25.48 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.41.30 PM Screen Shot 2014-11-11 at 1.07.36 PM

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus