Moldova are din această lună o nouă strategie de brand pentru atragerea turiştilor. Agenţia Turismului a Republicii Moldova a elaborat Programul de promovare a produselor turistice, denumit generic „Brandul Naţional al Industriei Turismului”, care are scopul de a creşte numărul de turişti în Republica Moldova, anunţă presa de peste Prut.
Brandul Turistic a fost elaborat de compania de publicitate Publicis, sub coordonarea lui Eugen Boico.
Noul logo al Moldovei este format dintr-un simbol la culturii naţionale, Pomul vieţii. Acesta a fost ales să reprezinte valorile şi specificul turismului în Republica Moldova: ospitalitatea, naturaleţea, sinceritatea şi autenticitatea. Iar campania de promovare va fi derulată sub sloganul „Discover the routes of life”.
În anul 2013, Lonely Planet a prezentat Moldova ca nr. 1 cea mai neexplorată destinaţie din Europa, acesta fiind sloganul primei campanii internaţionale de promovare a noului Brand Turistic, ce va fi derulată la Euronews începând de astăzi.
Spotul TV, în continuare:
Prezentarea strategiei
[slideshare id=41853750&doc=prezentareamtiweb-141121072100-conversion-gate01]
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii