Skip to main content

Patru baruri din Marea Britanie, amendate pentru difuzarea neautorizată a meciurilor din Premier League

 
Patru baruri din Marea Britanie, amendate pentru difuzarea neautorizată a meciurilor din Premier League
televiziune_telecomanda_capital

televiziune_telecomanda_capital

Publicitate

Patru localuri din Marea Britanie au fost obligate de Înalta Curte să plătească împreună 38.000 de euro (30.000 de lire) pentru încălcarea copyright-ului privind drepturile de difuzare ale meciurilor din campionatul britanic, anunță broadbandtvnews.

Acestea au difuzat meciurile din alte surse decât Sky Sports și BT Sport, posturi care dețin drepturile pentru aceste partide pe teritoriul Marii Britanii.

Decizia vine după ce, la începutul acestei luni, un alt pub a primit o amendă de 10.000 de euro (8.000 de lire sterline) pentru difuzarea neautorizată a meciurilor din Premier League.

„Vom continua să luăm atitudine față de cei care încalcă copyright-ul prin transmiterea Premier League prin intermediul unor posturi străine neautorizate (pe teritoriul Marii Britanii - n.r.)”, a declarat un purtător de cuvânt al Football Association. „Am făcut până acum sute de controale”, a mai adăugat acesta.

Sky și BT Sport au plătit în vara lui 2012 trei miliarde de euro, pe trei ani, pentru drepturile de difuzare ale meciurilor din Premier League, potrivit The Guardian.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • A fost preluat semnalul pe baza de abonament legal la alt operator, sunt mai multe articole pe net in strainatate care explica si confirma aceasta, iar procesul e vechi, nu e recent, a fost intens mediatizat in trecut. E exact situtatia cum tu ai locui in Anglia, te-ai uita tu la Eurosport cu abonament la Digi Tv sau alt operator care are Eurosport cu Premier League si esti amendat pentru asta, desi tu esti român si te uiti la Eurosportul cu comentariu in română.
  • @andu - partial ai dreptate, dar... in contractul semnat cu operatorul respectiv, este posibil sa existe o clauza , astfel cum este si in contractul de la Digi, Telekom sau Focus - serviciul este disponibil doar pe teritoriul Romaniei , astfel ca serviciul operatorului respectiv sa fie disponibil doar pentru o anumita tara sau grup de tari... Posibil sa fi fost o ingradire la dreptul de informare, dar acel semnal poate a fost preluat "nelegal" . De regula, drepturile de difuzare ale unor competitii sportive se vand localizat, operatorul neavand dreptul de a le difuza si in alte tari. - Vezi scoaterea din grila a DigiSport HU...
  • Eu nu vreau sa vad,mizeria din Liga-1,cu atat mai mult,cu cat ar trebui sa platesc pentru asta!
    Daca mi-o da gratis,mai mult de 1 meci,oricum nu as fi interesat sa vad!
  • Sa puna mana si la noi sa-i amendeze careva pe astia din RDS ca nu vor sa dea meciurile din Liga 1, desi o mare parte din clientii lor le solicita acest lucru. In vara au spus ca vor da si ei pana la urma si nimic nu s-a intamplat.
    Suntem satui sa mai inghitim atatea minciuni. Ma simt nevoit sa ma mut in alta parte, doar pentru acest aspect
  • Oamenii aveau in bar unul sau mai multe televizore, pe care se puteau viziona meciuri din premier Lague, dar prin intermediul altui operator decat SKY. Nu erau receptionate neautorizat si nici pirat, ci cu abonament legal, dar de la un operator din alta tara, care avea semnal prin satelit si in Marea Britanie. Ce face Sky se numeste incalcarea libertatii de informare, de alegere a providerului preferat si deci concurenta neloiala la nivelul Uniunii Europene. Intradevar, operatorul strain nu aveau drepturi de difuzare in Anglia, dar semnalul la satelit era criptat si receptionabil legal in Anglia doar cu abonament legal. Meciurile nici macar nu erau comentate in engleza, ci in limba operatorului strain. Poate ca barul se adresa nationalitatilor minoritare in limba operatorului strain. Este doar un semn de putere al mariilor corporatii, care incearca sa se foloseasca de puterea exemplului in etalarea muschilor imbibati de steroizi financiari.

Trimite un comentariu