Skip to main content

SECȚIUNE SPECIALĂ. Deichmann – „nu e un lux să ai parte de calitate”, campanie cu mix de ecrane și panotaj clasic

 

banner vezi toate articolele

Publicitate

aurel vlaicu

 

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Noile colecții Deichmann - noiembrie 2014 - sunt promovate prin proiecte speciale în mai multe stații de metrou.

Campania Deichmann îmbină panotajul clasic cu ecrane video. Astfel călătorii pot vedea modelele si preturile din magazinele si de pe site-ul Deichmann într-un mod inedit.

Stațiile de metrou în care sunt expuse: Aurel Vlaicu, Eroilor, Lujerului, Piata Romana, Piata Unirii, Piata Victoriei, Piata Sudului și Universitate.

Execuțiile promovează trei mesaje Deichmann:

Nu e un lux să ai parte de calitate.

Pentru că inima noastră bate pentru pantofi.

Pentru că iubim pantofii.

Proiectul a fost conceput de Mediacom Româniași implementat de grupul de companii Spectacular, care gestionează spații publicitare în stațiile de metrou.

Lujerului unirii[11-06-27] universitate (3)

banner vezi toate articolele

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu