Skip to main content

SECŢIUNE SPECIALĂ. Deichmann – „nu e un lux să ai parte de calitate”, campanie cu mix de ecrane şi panotaj clasic

 
aurel vlaicu
aurel vlaicu

banner vezi toate articolele

Publicitate

aurel vlaicu

SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Noile colecţii Deichmann - noiembrie 2014 - sunt promovate prin proiecte speciale în mai multe staţii de metrou.

Campania Deichmann îmbină panotajul clasic cu ecrane video. Astfel călătorii pot vedea modelele si preturile din magazinele si de pe site-ul Deichmann într-un mod inedit.

Staţiile de metrou în care sunt expuse: Aurel Vlaicu, Eroilor, Lujerului, Piata Romana, Piata Unirii, Piata Victoriei, Piata Sudului şi Universitate.

Execuţiile promovează trei mesaje Deichmann:

Nu e un lux să ai parte de calitate.

Pentru că inima noastră bate pentru pantofi.

Pentru că iubim pantofii.

Proiectul a fost conceput de Mediacom Româniaşi implementat de grupul de companii Spectacular, care gestionează spaţii publicitare în staţiile de metrou.

Lujerului unirii[11-06-27] universitate (3)

banner vezi toate articolele

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • david Cc david Cc
    Calitate la Deichmann ?! Asta e buna :)) 70-80 ron pentru niste musamale care tin o luna ..... nu merci
  • Andrei Andrei
    Daca erau sinceri spuneau "pantofi care nu se vand la reprezentanta" sau "marimi prea mari, pe care nu le vrea nimeni".

Trimite un comentariu

sus