Skip to main content

Concurenți în programe, aliați în publicitate: Discovery și National Geographic își vând publicitatea la comun

 

Screen Shot 2014-12-22 at 11.17.47 AMParteneriat între Discovery și Fox International, compania mamă a National Geographic. Începând cu ianuarie 2015, Discovery Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA) va gestiona vânzările de publicitate pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wild în România.

Publicitate

Scopul acestui parteneriat, potrivit reprezentanților Discovery, este de a le "oferi clienților oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare și destinate unor segmente variate de public, precum și acces la o paletă extinsă de proiecte non-standard".

"Acest parteneriat strategic va facilita accesul clienților de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din canale pay-TV performante pe piața din România, care se adresează segmentelor de public masculin și feminin, cu venituri medii și superioare. De asemenea, va duce la apariția unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile inegalabile ale unor televiziuni care și-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer, se arată într-un comunicat de presă.

Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA:

"Prin adăugarea portofoliul de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluția unică pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport și National Geographic Channel sunt destinațiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toți clienții de publicitate. În același timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild și Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinație formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experiența echipei locale de vânzări, respectiv brandurile și publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienții de publicitate", a spus Dorota Zurkowska-Bytner.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu