Skip to main content

Contract de aproape 200.000 de euro pentru promovarea turismului prin negociere directă cu Music Channel, la Playa Festival. De ce s-a discutat direct cu postul TV

 
brandul de tara
brandul de tara



brandul de taraAutoritatea Nationala pentru Turism (ANT) negociaza direct cu Music Channel promovarea brandului turistic national cu ocazia evenimentului La Playa Festival 2015, care va avea loc în perioada 17-18 iulie 2015 pe plaja Black Sea Arena (între staţiunile Venus şi Saturn), potrivit unei invitatii de participare publicata pe site-ul autoritatii.

Publicitate

Contractul, finantat cu fonduri UE, are o valoare estimata de aproape 200.000 de euro (inclusiv TVA) si presupune promovare pe TV, radio, presa scrisa, online si outdoor.

Contactati de Paginademedia.ro, oficialii ANT au precizat ca s-a ales aceasta procedura deoarece Music Channel are drept de exclusivitate pe organizarea si efectuarea publicitatii in cadrul acestui eveniment. 

In documentatia de atribuire se mentioneaza ca alegerea acestei proceduri s-a facut in baza OUG 34/2006 - art. 122 alin. b, unde se mentioneaza:

"Art. 122
Autoritatea contractantă are dreptul de a aplica procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare numai în următoarele cazuri: 
b) atunci când, din motive tehnice, artistice sau pentru motive legate de protecţia unor drepturi de exclusivitate, contractul de achiziţie publică poate fi atribuit numai unui anumit operator economic".

Sedinta de negociere a fost stabilita pentru luni, 8 decembrie 2014. Oficialii ANT au precizat ca Music Channel a transmis o oferta, care este acum analizata.

Contractul are si o clauza suspensiva:

"Autoritatea va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. 

Campania de promovare a brandului turistic national cu ocazia La Playa Festival 2015 (in perioada 17 iunie-18 iulie 2015) include:


1. expunere pe TV:
 - respectiv spoturi de cate 30 de secunde pe Kanal D (27), TVR (30), Prima TV (32), Discovery (97), Digi 24 (60), National Geographic (60), Romania TV (30), B1 TV (30), National TV (30), Neptun TV (50), AXN (51), Music Channel (300), Kanal D (2), Music Channel_TV show Welcome to La Playa (150), Music Channel_TV show Starbreak (1008), Music Channel_TV show-News (60), Music Channel_TV show Best of (360), Music Channel_TV show-Behind the Scenes (150)

2. expunere pe radio:
- Radio 21 (150 de spoturi)
- Europa FM (80)

3. Presa scrisă: Adevarul (4 aparitii), OK!Magazine (1), Dilema Veche (1), Click (2), Ring (5), Catavencii (2), Romania Libera (5), Bravo (4), Beau Monde (2), Tabu (2), FHM (4), Spy (2), Ciao (4)
.

4. În mediul online: (bestmusic.ro, realitatea.net, romaniatv.net, rol.ro, manager.ro, money.ro, metropotam.ro, libertatea.ro, protv.ro, debarbati.ro, stirileprotv.ro, anyplace.ro, perfecte.ro, 1music.ro, radio21.ro, kamikaze.ro, digi24.ro, eva.ro, divahair.ro)

5. Expunere outdoor (OOH)

Oficialii ANT au mai declarat pentru Paginademedia.ro ca nu se va incheia un contract cu Music Channel pana ce nu este semnat contractul de finantare, lucru care "poate dura o saptamana, o luna sau mai mult".

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus