Skip to main content

Johnnie Walker "împrumută" spiritul Revoluției din 1989, într-o reclamă online

 

Johnnie WalkerJohnnie Walker, unul dintre cele mai cunoscute branduri de whisky din lume, și-a adaptat zilele acestea mesajul publicitar la spiritul Revoluției din 1989.

Publicitate

Creativii care au conceput această reclamă au împrumutat o fotografie simbol cu un revoluționar care poartă pe umărul stâng drapelul găurit.

România celebrează în această perioadă 25 de ani de la căderea regimului comunist.

Reclama online Johnnie Walker care s-a asociat cu imaginea Revoluției a apărut pe mai multe site-uri, printre care și Mediafax.ro. Oricine ar fi dat click pe reclamă ar fi fost redirecționat către pagina de youtube a brandului Johnnie Walker unde rulează următorul spot:

https://www.youtube.com/watch?v=pGrT2u4A_AE

Bannerul publicitar a păstrat sloganul "Keep walking", alături de mesajul "începe călătoria".

Celebrul logo al Johnnie Walker a fost alăturat unei imagini de la Revoluția din 1989 în care un militant pentru liberatate mărșăluia pe unul dintre bulevardele țării purtând drapelul găurit pe umeri.

Cei care au creat reclama pentru Johnnie Walker s-au gândit probabil să asocieze personajul din sigla brandului cu imaginea revoluționarului, ambi având o postură similară.

VALORILE BRANDULUI. Johnnie Walker este un brand care, potrivit facebrands.ro, "celebrează spiritul de pionerat și valoarea, aratând că fiecare pas în direcția corectă este o victorie ce merită sărbătorită, la fel cum reușita personală și învingerea barierelor zi după zi trebuie savurate din plin".

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • "Creativii" acestia sunt platiti cu mii de euro pentru luna...si pentru ce...
    sa se foloseasca de tot felul de simboluri, cum ar fi Brancusi si Masa tacerii...

Trimite un comentariu