Skip to main content

Revista The PR Journal apare săptămâna viitoare pe piaţa din România. Victor Kapra, printre colaboratori

 
The PR Journal nr. 1
The PR Journal nr. 1

The PR Journal nr. 1Revista The PR Journal, dedicată exclusiv industriei de comunicare, va fi lansată pe piaţă începând cu data de 8 decembrie 2014.

Publicitate

"Ne propunem să publicăm analize foarte bine făcute ale campaniilor de comunicare şi ale efectelor acestora în industriile în care au fost implementate, dar şi interviuri foarte interesante cu CEO şi alţi lideri de opinie, a declarat Mirela Meiţă, Chelgate Public Affairs & Public Relations, pentru Paginademedia.ro.

Noua publicaţie, cu apariţie trimestrială, va fi disponibilă în librăriile Humanitas şi Cărtureşti sau prin abonament, la preţul de 15 lei.

The PR Journal este una dintre investitiile Chelgate Limited UK, revista fiind coordonata din Marea Britanie. Redactorul-şef este la Bruxelles.

Întrebată dacă o astfel de publicaţie se poate susţine din punct de vedere financiar doar din ediţia tiparită, dat fiind contextul actual, Mirela Meiţă a spus:

"Revista are în spate un plan de business, iar cifrele arată că după o anumită perioadă aceasta se poate auto-susţine din ediţia tiparită. Exista însă şi o ediţie online care este în versiune Beta în acest moment, pe care intenţionăm să o creştem".

Echipa redacţională din România este formată din şapte redactori: Victor Kapra (blogger şi jurnalist de tehnologie), Mihaela Balea, Andreea Lupu, Bodgan Munteanu şi Andreea Prisacariu, plus doi experti PR (Claudia Oprescu si Georgiana Petcu).

Despre conţinutul revistei:

  • Publicaţia include analize ale campaniilor de PR, interviuri cu persoane de decizie din companii şi instituţii cu privire la strategiile de comunicare adoptate, tips & tricks specifice activităţii de relaţii publice, studii de caz, dar şi recenzii de cărţi adresate profesioniştilor din comunicare şi mediului de afaceri în general.
  • Fiecare număr al revistei va include şi rubrica „Lunch with CEO”, iar companiile aflate la început de drum vor putea afla despre modul în care îşi pot promova activitatea în cadrul materialelor publicate la rubrica „PR for Start-up”.
  • O secţiune separată va fi dedicată activităţilor de public affairs, în cadrul căreia vor fi prezentate opiniile unor experţi din România, dar şi din marile centre de lobby din lume (Washington şi Bruxelles).

PUBLIC ŢINTĂ. The PR Journal se adresează deopotrivă experţilor cu putere de decizie din organizaţii (CEO, directori de marketing şi comunicare sau alte departamente), dar şi studenţilor la facultăţi de profil. Cei din urmă vor găsi cu precădere pe theprjournal.com sfaturi legate de carieră şi oportunităţi de stagii de practică în companii.

Ce conţine prima ediţie a revistei

Titlul care deschide prima ediţie a revistei este interviul realizat cu directorul general al companiei eMAG, Iulian Stanciu.

Revista are 64 de pagini şi apare într-un format: 20x26,5 cm

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus