Skip to main content

SURPRIZA LUNII. Te cunosc de undeva, cea mai urmărită emisiune de divertisment. Acces Direct, cifre mai mari decât Vocea României

 
copyright Gabriela Arsenie-Antena1_300914_Ed 12_0044
copyright Gabriela Arsenie-Antena1_300914_Ed 12_0044

copyright Gabriela Arsenie-Antena1_300914_Ed 12_0044
copyright Gabriela Arsenie - Antena1

Publicitate

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Show-ul Te cunosc de undeva a condus topul divertismentului în luna noiembrie, o premieră pentru Antena 1, când în plin sezon de toamnă, lider era Vocea României. Emisiunea de pe Antena 1 a fost aproape la egalitate cu producţia de miercuri difuzată de Pro TV, Visuri la cheie.

În schimb, show-ul Pro TV Vocea României a ajuns pe locul cinci în topul audienţelor la categoria emisiuni de divertisment, în luna noiembrie.

Paginademedia.ro prezintă topul audienţelor emisiunilor de divertisment în luna noiembrie:

Te cunosc de undeva, emisiunea difuzată sâmbăta de Antena 1, a fost cea mai urmărită producţie de divertisment a lunii noiembrie, având o audienţă medie de 915.000 de persoane pe ediţie, la nivel urban.

Producţia este urmată la mică distanţă de Visuri la cheie, de pe Pro TV, urmărită de 911.000 de orăşeni, pe ediţie.

De remarcat că, faţă de luna octombrie, audienţa Te cunosc de undeva a rămas aproape aceeaşi, însă Vocea României a avut o scădere puternică. Dacă în octombrie show-ul a înregistrat 1,1 milioane de telespectatori pe ediţie, în noiembrie show-ul a coborât pe locul cinci, cu o medie de 758.000 de telespectatori. Scăderea s-a produs după încheierea audiţiilor şi începerea duelurilor şi a show-urilor live.

Nici X Factor nu a stat mai bine în audienţe. Show-ul de pe Antena 1 a ajuns pe locul şapte în audienţe, cu o medie de 681.000 de persoane. Emisiunea a pierdut 170.000 de telespectatori faţă de octombrie.

O lovitură puternică în audienţa celor două emisiuni difuzate vinerea, Vocea şi X Factor, a dat-o meciul României cu Irlanda de Nord, difuzat pe 15 noiembrie, care a făcut din TVR 1 lider de audienţă, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Tabloidele, la putere. Acces Direct, ascensiune puternică

Acces Direct, emisiunea-tabloid a Antenei 1, a avut o creştere puternică în luna noiembrie. Producţia prezentată de Simona Gherghe a urcat pe locul patru în topul general al divertismentului, depăşind Vocea României (aflată pe locul cinci) şi chiar NextStar şi X Factor, de pe Antena 1.

Acces Direct, emisiune cu o durată de două ore, a avut o medie de 787.000 de telespectatori pe ediţie, o creştere de 130.000 de persoane faţă de octombrie. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat spre sfârşitul lunii trecute şi un record de audienţă, aproape două milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care puţin peste un milion erau de la oraşe, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Creşteri în audienţă s-au simţit şi la emisiunea lui Măruţă, de pe Pro TV. Emisiunea La Măruţă a avut luna trecută o medie de 661.000 de persoane pe ediţie. Producţia a câştigat aproape 140.000 de persoane faţă de luna octombrie.

Pe segmentul tabloidelor de noapte, Wow Biz a avut audienţe medii pe ediţie mai mari decât Un show păcătos. Emisiunea lui Mădălin Ionescu de pe Kanal D a atras luna trecută o medie de 276.000 de persoane pe ediţie. Pe de altă parte, Un show păcătos a avut o medie de 267.000 de privitori. De menţionat că cele două emisiuni concurente nu se intersectează pe întreaga durată.

Cifre sub media staţiei la Hell`s Kitchen, Dansează printre stele şi  Serviciul Român de Comedie

Cele două emisiuni produse de Mona Segall la Antena 1, Hell`s Kitchen şi Dansează printre stele, precum şi Serviciul Român de Comedie s-au clasat sub media staţiei, în prime-time (cifrele lunii noiembrie, AICI).

Hell`s Kitchen a avut o medie de 466.000 de orăşeni pe ediţie, în timp ce Dansează printre stele, ajuns la final în noiembrie, a avut o medie de 400.000 de persoane, din mediul urban.

Serviciul Român de Comedie, emisiune scoasă de asemenea din grila Antenei 1, a avut o medie de 375.000 de privitori (de menţionat că ultima ediţie a emisiunii Servicul Român de Comedie a fost difuzată de la ora 22.00).

Audienţa emisiunilor de divertisment în luna NOIEMBRIE, la nivel urban:

Emisiune Post TV Nr persoane RTG%
1 Te cunosc de undeva (sezon VI) Antena 1 915.000 9,1
2 Visuri la cheie Pro TV 911.000 9,1
3 MasterChef Pro TV 852.000 8,5
4 Acces Direct Antena 1 787.000 7,8
5 Vocea Romniei Pro TV 758.000 7,5
6 Next Star (sezonul VI) Antena 1 735.000 7,3
7 X Factor Antena 1 681.000 6,7
8 La Maruta Pro TV 661.000 6,6
9 Ochii din umbra Kanal D 585.000 5,8
10 Mireasa pentru fiul meu - exit show Antena 1 467.000 4,6
11 Hell’`s Kitchen - Iadul Bucatarilor Antena 1 466.000 4,6
12 Danseaza printre stele Antena 1 403.000 4,0
13 Schimb de mame Prima TV 395.000 4,0
14 Superbingo Metropolis Antena 1 380.000 3,8
15 SRC: Fun Factory Antena 1 375.000 3,7
16 Te vreau langa mine Kanal D 330.000 3,3
17 Wow Biz Kanal D 276.000 2,7
18 Paparazzi Kanal D 276.000 2,7
19 Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza Antena 1 268.000 2,7
20 Un show pacatos Antena 1 267.000 2,7
21 O data-n viata TVR 1 249.000 2,5
22 Mireasa pentru fiul meu - dimineata Antena 1 226.000 2,3
23 Iubire interzisa National TV 217.000 2,2
24 Norocul bate la usa Kanal D 215.000 2,1
25 Cireasa de pe tort Prima TV 211.000 2,1
26 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 208.000 2,1
27 Teo Show Kanal D 202.000 2,0
28 Gala Umorului TVR 1 186.000 1,9
29 Cronica Carcotasilor Prima TV 181.000 1,8
30 Fosta mea iubire National TV 171.000 1,7
31 KidSing Romania Kanal D 141.000 1,4
32 Times New Roman TV Prima TV 129.000 1,3
33 Cusurgiii Prima TV 111.000 1,1
34 Rai da buni Antena Stars 107.000 1,1
35 Opriti timpul National TV 105.000 1,0

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • florin florin
    Nu conteaza. Astea sunt audientele. Nu e o noutate ca vocea si x factor se mananca intre ele in timp ce o emisiune fara concurenta puternica ajunge sa castige. Doar fanaticii celor doua televiziuni vad vreun mare succes sau esec aici.
  • bluemoon12345 bluemoon12345
    ALoooooo aterizeaza strabunica!!!
    Esti penibil(a).Lunile trecute,cind pe urban era o emisiune de la pro tv,de ce nu ai protestat ca vrei comercialul si nationalul?Ce penibil(a).
  • bluemoon12345 bluemoon12345
    Mama ce de postaci pro tv aici,Lunile trecute cind era aratat acest top,cu audienta tot pe urban,era f bun pentru ca era pro tv pe primul loc acuma pentru ca nu stiu ce emisiune de la antena e prima toti sariti de parca ati fi arsi(sau platiti),si gasiti scuze de genul" site-ul e de vine,e partinitor" "neprofesionisti" etc.Lunile trecute nu tot acelasi site era?Inseamna ca si atunci cind pro tv e pe primul loc sunt tot "neprofesionisti"
    PS.Se vede ca vin sarbatorile ca postacii lucreaza la greu pentru un cozonac.
  • stefan stefan
    ce de emisiuni are pro tv...4! restu' filme si stiri. tare!
  • Tip-top Tip-top
    Heeeeei!!! Toata lumea cere de atita amar de vreme topul pe comercial. Este singurul top care conteaza, singurul la care se raporteaza toata industria media si cea de publicitate. Dar se vede treaba ca toti isi bat gura de pomana. Aici vasesti un top si bun: all urban. Care e logica? De ce nu sint prezentate toate target-urile? Nimeni nu ne spune... Nu mai vorbesc de faptul ca singurul top adevarat este cel pe baza de share (cota de piata). Pentru ca nu poti face un top cu matinale, late night show/uri si emisiuni de prime-time. Nu e corect. Nu e profi. Ma rog, ne batem gura degeaba. Nu tine nimeni cont de pe acest site de ce zicem noi aici...
  • Alin Alin
    Va rog frumos atrageti atentia autoarei articolului. Manipuleaza. Nu poti sa compari o emisiune de 2 ore cu una de aproape 5 ore. Oamenii se mai si plictisesc sau se culca dupa 2-3 ore de uitat la tele. Din cate va site-ul asta este cam partinitor.
  • andrei andrei
    Subscriu. Nu stiu de ce dar am o banuiala ca doamna Bunea are relatui de amicitie/prietenie cu persoane care lucreaza la a1.
  • Alooo Alooo Alooo Alooo
    Si topurile la nivel national, comercial unde sunt ?
    Toata lumea stie ca, topul urban este dominat de Antena 1, iar topurile national si comercial, de Pro TV.
  • ciprian ciprian
    Multumesc frumos pentru audientele postate,sunteti foarte rapizi si as vrea daca se poate sa postati si audientele serialelor pe luna noiembrie 2014 cu top 30 asa cum ati facut si in luna septembrie 2014,ma intereseaza foarte mult sa stiu ce rating au serialele la noi in Romania,va multumesc inca o data.
  • Expertul, Expertul,
    Urbanul nu conteaza! ProTV si antenuta 1 vand publicitatea pe targetul comercial 18 49 urban. Te cunosc pe undeva are concurenta slaba sambata. S-a vazut luni, 1 decembrie, cand show-ul a avut concurenta serioasa ce audiente a obtinut.
  • ziaristii lu' peste ziaristii lu' peste
    Recitind imi dau seama ca graba strica treaba, asa ca incerc sa dreg busuiocul:
    -pentru a afla acest lucru trebuie sa te raportezi la audienta nationala, nu la cea urbana;
    -informatia corecta si completa
  • ziaristii lu' peste ziaristii lu' peste
    Numai vazind titlul si puteam sa bag mana in foc ca acest articol apartine Iuliei Bunea.
    O rog frumos sa ne explice ce inseamna "cea mai urmarita emisiune de divertisment" in luna Noiembrie? O logica elementara ne spune ca cea cea mai urmarita emisiune este aceea care a avut cei mai multi telespectatori, nu?
    Pentru a afla acest lucru, trebuie sa te raportezi la audienta urbana. Nus tiu care este topul, dar am o vaga banuiala ca nu este o productie A1 (Master Chef & Vise au avut audiente de peste 1,8 milioane pe intreaga tara iar Te cunosc... nu stiu daca a ajuns la 1,5 milioane)
    Nu o suspectez pe autoare de lipsa de logica sau de necunoasterea limbii romane, dar cred ca incearca sa ne manipuleze, neprezentand informati corecta si complete.
    Nu ma interseaza aceasta emisiune, asa cum nu ma intereseaza nici Vise, dar mi se pare jenant ca pagina de media sa aduca din ce in ce mai mult cu radardemedia, cei care preiau integral comunicatele Intact si le prezinta drept mari "succesuri", folosindu-se de cifrele din "minutul de aur" , de un interval mai mare sau mai stiu eu ce alte smecherii de comunicare.
  • Adela Adela
    Vrem si audientele la MasterChef
  • Radu Radu
    Pentru mine nu este o surpriza. Emisiunea "Te cunosc de ubdeva", din punctul meu de vedere, este cea mai buna emisiune de divertisment, mult peste Xfactor sau ce emisiuni mai are Antena1. Este un format reusit si chiar ma uit cu mare placere la aceasta emisiune.
  • raskolnikov raskolnikov
    am spus mereu, antena trebuia sa nu incerce sa fie noul protv. oamenii au deja un protv ,nu aveau nevoie de al doilea. nu-i o surpriza ca showurile lor clasice au dominat ,iar cele pro wannabe au esuat. acum sa vedem postacii protv navalind si strigand ca totul e o manipulare, protv e cel mai tare si antena unu va vinde tara 50 % coreei de nord si 50% rusiei. iar restul va ajunge in china :) .hai tineri frumosi, so pe paginademedia ca manipuleaza cifrele !!!

Trimite un comentariu

sus