Skip to main content

DIVERTISMENT. Acces Direct, cea mai urmărită emisiune, în luna decembrie. Peste Vocea României, MasterChef, Te cunosc de undeva sau NextStar

 

Simona Gherghe

Publicitate

Surpriza lunii decembrie. În ultima lună a lui 2014, divertismentul tabloid a fost la putere. Emisiunea Acces Direct de la Antena 1 a fost cea mai urmărită producție la capitolul divertisment.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența emisiunilor de divertisment în luna decembrie:

Emisiunea Acces Direct a fost cea mai urmărită în decembrie, având o medie de 870.000 de persoane la nivel urban. Emisiunea-tabloid a avut și unul dintre cele mai mari vârfuri ale ultimilor ani, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Ediția din 11 decembrie a fost urmărită de 1,1 milioane de persoane din mediul urban.

Toate marile show-uri ale posturilor generaliste, MasterChef, Vocea, X Factor sau NextStar au avut în decembrie finalele.

Locul doi în topul divertismentului a fost al MasterChef, difuzat de Pro TV, care a fost urmărit de aproape 850.000 de persoane. Te cunosc de undeva a fost a treia, în timp ce Vocea României a ocupat locul patru.

Audiența emisiunilor de divertisment în luna DECEMBRIE, la nivel URBAN:

  Emisiune   Post   Nr persoane   RTG%  
1 Acces Direct Antena 1 870.000 8,7
2 MasterChef Pro TV 849.000 8,4
3 Te cunosc de undeva (VI) Antena 1 803.000 8,0
4 Vocea Romaniei Pro TV 763.000 7,5
5 Next Star (IV) Antena 1 736.000 7,4
6 Visuri la cheie Pro TV 676.000 6,7
7 La Maruta Pro TV 629.000 6,3
8 Ochii din umbra Kanal D 610.000 6,1
9 X-Factor (IV) Antena 1 606.000 6,0
10 Hell’S Kitchen - Iadul Bucatarilor Antena 1 540.000 5,4
11 Mireasa pentru fiul meu (IV) - exit show Antena 1 500.000 5,0
12 Superbingo Metropolis Antena 1 406.000 4,0
13 Te vreau langa mine Kanal D 364.000 3,6
14 Schimb de mame Prima TV 354.000 3,5
15 O marit pe mama soacra Kanal D 336.000 3,4
16 Wow Biz Special Kanal D 331.000 3,3
17 Mireasa pentru fiul meu (IV) - dupa amiaza Antena 1 320.000 3,2
18 Wow Biz Kanal D 291.000 2,9
19 Un show pacatos Antena 1 285.000 2,8
20 O data-n viata TVR 1 271.000 2,7
21 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 259.000 2,6
22 Paparazzi Kanal D 258.000 2,6
23 Mireasa pentru fiul meu (IV) - DIM Antena 1 254.000 2,5
24 Pe banii parintilor Kanal D 230.000 2,3
25 Cireasa de pe tort Prima TV 221.000 2,2
26 Gala umorului TVR 1 189.000 1,9
27 Iubire interzisa National TV 179.000 1,8
28 Teo Show Kanal D 178.000 1,8
29 Cronica Carcotasilor Prima TV 175.000 1,7
30 Times New Roman TV Prima TV 149.000 1,5

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • In primul rand mi se pare o jignire la adresa altor emisiuni , ca Acces DinRect sa fie considerata DIVERTISMENT ... acum serios ... topul asta chiar nu are sens , daca incluzi in el emisiuni regizate si mizerabile ca Acces , Capatos , Maruta , WowBiz ...

    Acuma , ca postaci felixieni ca mile.2005 si alti , au orgasme multiple cand vad emisiunile A1 pe primul loc , asta e partea a 2-a , dar tind sa cred ca site-ul asta devine ca emisiunea de divertisment de pe locul 1 , daca permite limbajul colorat marca Ghele si Capatos pe aici prin comentarii ... asa ca , PAGINA DE MEDIA luati masuri !!!
  • Oameni buni, va certați si va înjurați ca mănușă cortului, dar nimeni nu vede ca nu prea aveți motive. Acest top este aproape irelevant. In primul rand, pentru a vedea topul celor mai urmărite emisiuni din Romania, te raport ei la audienta națională. Acolo topul arata un pic diferit.
    Mai departe, topurile se fac pe intervale orare similare, ca sa puteti trage concluzii despre care este cea mai urmărită emisiune.
    Daca acces direct era pe același interval cu vocea, ar fi fost la fel de urmarita? Poate da, poate nu.
    Din punctul meu de vedere, aceste topuri sunt total neprofesioniste, nu poți compara emisiuni cu durate si ore de difuzare diferite si apoi sa tragi concluzii. E ca si cum ai spune ca fata de la pagina 5 este miss Urban.
  • Daca aceasta emisiune a fost pe primul loc si este considerata a fi Divertisment, atunci emisiunea lui Teo , de pe Kanal D, pe ce loc mai este? si in ce categorie? Reveniti-va oameni buni!!!!
  • stai pe pace buna ca serialul de pe acasa va avea cresteri pe toate targeturile,asta este doar inceputul dezastrului pentru antena 1.Acum distanta este mica insa ea va creste.Bine ar fi pentru antena ca viitoarea telenovela de la 20:30 sa nu fie hit caci atunci ar fi chiar rusinos ca marile productii anteniste sa fie surclasate de niste telenovele :))
  • @iulian, Pentru televiziuni cel mai important este targetul comercial. PrOTV si antenuta 1 vand publicitatea pe targetul comercial 18 49 urban. Urbanul si nationalul nu conteaza!
  • Toate emisiunile sunt regizate. Nu sunt subiecte atatea subiecte. Si stirile sunt de multe ori regizate, fie la Pro, Kanal, Antena....
  • Obositorul de pe antenuta 1 a fost depasit de serialul turcesc de pe Acasa! Joi, 22 ianuarie, in intervalul 19.00 20.00 cand serialul Pputerea Destinului s-a intersectact cu obositorul, AcasaTV, a obtinut 7.2 rating, iar antenuta 1, a obtinut doar 6 rating. Audiente pentru targetul comercial 18 49 urban. Oare vor muta antenistii observatorul? serialul turcesc de pe Acasa creste la fiecare difuzare!
  • Miercuri, 21 ianuarie serialul Puterea Destinului de pe AcasaTV, a depasit obositorul de pe antenuta 1, pe targetul comercial. Se dovedeste ca strategia lui Cesnavicius a fost foarte buna!
  • Poate se gandeste cineva la Prima sa inlocuiasca Cronica cu Mondenii pana cand nu vor avea sub 1 . Omorul, fie el din imprudenta/accident ( desi un om cu minte nu conduce cu viteza in curba si nici nu risca cand are copii in masina ) nu e totuna cu moralitatea indoielnica . A doua place la tv dovada ca acces direct e in top si carcotasii nu se mai opresc din coborare pe partia anonimatului . Cand omori oameni ...alti oameni nu se mai uita la tine

Trimite un comentariu