Skip to main content

13 Februarie. Cum a ajuns finala nationala Eurovision la Craiova. Rolul lui Claudiu Lucaci și al lui Lucian Mîndruță în acest proiect. Nicoleta Luciu, la Prima TV

 
13 Februarie.  Cum a ajuns finala nationala Eurovision la Craiova. Rolul lui Claudiu Lucaci și al lui Lucian Mîndruță în acest proiect. Nicoleta Luciu, la Prima TV
tvr

tvr

Publicitate

EUROVISION LA CRAIOVA. TVR negociaza in prezent un contract de asociere intre studioul teritorialCraiova si Consiliul Local Craiova pentru organizarea finalei nationale Eurovision 2015, dar nu poate oferi informatii detaliate referitoare la valoarea contributiei administratiei conduse de Lia Olguta Vasilescu. Potrivit TVR, in promovarea finalei nationale e implicat si seful Stirilor, Claudiu Lucaci, iar Lucian Mandruta reprezinta Ringier, in calitate de consultant, intr-un parteneriat dintre trustul de presa si televiziunea publica, pentru "promovarea actiunilor realizate de catre parti", scrie HotNews.

Intr-o serie de precizari transmise HotNews.ro, TVR arata ca, pentru organizarea evenimentului, au fost luate in calcul toate cele cinci studiouri teritorale TVR: Cluj, Timisoara, Tg. Mures, Craiova si Iasi. Institutia precizeaza ca acestea "au incercat in acest demers sa stabileasca parteneriate cu administratiile publice locale". Propuneri au inaintat doar trei dintre studiouri: TVR Timisoara, TVR Tg. Mures si TVR Craiova.

De ce a fost selectata Craiova? "Cei de la Timisoara au propus organizarea la Arad, ceea ce presupunea deplasarea echipamentului, deci costuri suplimentare pentru TVR; Tg Mures nu putea implica prea multe resurse, iar sala propusa are o capacitate mica. In aceste conditii, propunerea TVR Craiova a fost cea mai buna solutie."
TVR: Cum a ajuns finala nationala Eurovision la Craiova. Rolul lui Claudiu Lucaci si al lui Lucian Mandruta in acest proiect


NICOLETA LUCIU, LA PRIMA TV. Nicoleta Luciu se alătură postului Prima TV, unde va prezenta „Nunţi de poveste”, alături de Denis Ştefan, anunță ziarul Click!. În fiecare ediţie a emisiunii, două „Nunţi de poveste” vor intra în competiţie pentru premiul cel mare, iar Nicoleta şi Denis vor fi maeştri de ceremonii. Ei vor face echipă cu naşii şi vor încerca să câştige pentru tinerii însurăţei o săptămână de miere într-o locaţie exotică.
Nicoleta Luciu, specialistă în nunți, la Prima TV


LUATE LA PURICAT. CNA a decis să solicite date de la Kantar Media Audiences privind durata inserţiilor de publicitate difuzate în anul 2014 de mai multe televiziuni nelicenţiate în România, între care AXN, Discovery, Diva şi Eurosport, pentru a vedea dacă acestea au respectat legislaţia audiovizualulu, scrie Mediafax.
Decizia a fost luată în şedinţa de joi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), la propunerea membrului CNA Valentin Jucan.

Astfel, CNA va solicita de la compania Kantar Media Audiences, furnizorul unic pentru Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţelor TV (SNMATV) din România, date privind inserţiile de publicitate difuzate în anul 2014 de televiziunile AXN, Diva, National Geographic Channel, Universal Channel, Discovery Channel, Eurosport, TV Paprika, Film Cafe, TCM, Paramount Channel, TLC, The Fishing and Hunting Channel, Sport 1, Megamax şi VH1.
CNA va analiza dacă AXN, Discovery, Diva şi Eurosport respectă durata de difuzare a publicităţii


FACEBOOK POST MORTEM. Facebook va începe să permită membrilor să desemneze pe cineva – “contact moștenitor”, cum spun ei -, pentru a pune la punct anumite aspecte ale contului unui utilizator după ce acesta a încetat din viață, anunță Wall-Street.ro.

Utilizatorii pot de asemenea alege ca prezenta lor pe Facebook sa dispara cu desavarsire, după ce aceștia se sting.
“Mostenitori Facebook”: poti selecta cine sa se ocupe de contul tau dupa deces


BANDERAS VA LANSA UN SERIAL. Actorul spaniol Antonio Banderas a cumpărat drepturile de ecranizare a unui scenariu şi lucrează în prezent la adaptarea acestuia într-un serial TV de ficţiune, pe care intenţionează să îl lanseze în 2016, informează Adevărul.
Antonio Banderas vrea să lanseze un serial TV în 2016


OMUL DIN SPATELE PAGINII DE FACEBOOK A LUI IOHANNIS. Radu Negulescu, creatorul paginii de Facebook a președintelui Klaus Johannis și coordonatorul său de comunicare online, în campania prezidențială, a explicat la emisiunea Jocuri de Putere, moderată de Rareș Bogdan, care au fost principalele elemente care i-au adus peste un milion de fani, pe Facebook, actualului șef de stat. În acest context, Radu Negulescu a subliniat faptul că, în social media, "este foarte importantă autenticitatea", adăugând că întreaga echipă din spatele campaniei online, a lui Klaus Iohannis, a lucrat curat și nu a "cosmetizat produsul politic", ceea ce a condus la victoria președintelui, scrie Realitatea.net.

"Nu a existat niciun atac cibernetic de care să știm. Nu am simțit așa ceva. A fost o creștere progresivă, din august și până în noiembrie. Sunt extrem de multe elemente care au primit rezultatul de un milion plus de fani, de la campania extrem de targetată la o comunicare foarte coerentă și bine sincronizată cu candidatul nostru", a declarat Radu Negulescu.
Omul din spatele campaniei online a lui Iohannis: Ne-am stabilit din clipa 0 publicul-țintă


DAVID CARR A ÎNCETAT DIN VIAȚĂ. Cunoscutul editorialist al ziarului The New York Times David Carr a murit joi, 12 februarie, la vârsta de 58 de ani, relatează Agerpres.
"Carr s-a prăbușit în biroul său și a murit la Spitalul St. Luke's-Roosevelt", notează ziarul, fără să dea alte detalii asupra celor întâmplate.
Carr era cunoscut pentru rubrica sa 'Media Equation', în care scria despre "mass-media și intersectarea lor cu lumea afacerilor, cultura și guvernul", notează ziarul în necrologul său.
A murit David Carr, editorialist la ziarul The New York Times


ZIUA MONDIALĂ A RADIOULUI. Pe 13 februarie se serbează Ziua Mondială a Radioului ce marchează prima emisie a postului de radio al Națiunilor Unite, în 1946, anunță Agerpres.

Pentru aniversarea din acest an, UNESCO a propus tema: "Inovație și tineret la radio", prin care se solicită implicarea tinerilor în acțiunile desfășurate la radio și în același timp susține necesitatea implementării unor noi soluții prin care să poată fi asigurată optim protecția tinerilor jurnaliști care își riscă viața în zonele de conflict și de dezastre.
Ziua Mondială a Radioului


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mi s-ar fi parut normal si cinstit ca, inainte de a stabili sa duceti la Craiova evenimentul sa incheiati parteneriatele astea, cu Primaria si cu sponsorii.
    Poate ar fi fost cazul ca cei de la TVR sa ia exemplul celor de la Federatia de Tenis care, inainte de a programa partida de FedCup cu Spania la Galati, au purtat discutii cu autoritatile locale, care si-au asumat responsabilati organizatorice si financiare serioase care au contribuit la diminuarea cheltuielilor Federatiei.

Trimite un comentariu