Skip to main content

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Acces Direct, cea mai urmărită emisiune, în ianuarie

 

Simona Gherghe_Copyright Mihai Stetcu_
Simona Gherghe_Copyright Mihai Stetc

Publicitate

IANUARIE TABLOID. Acces Direct a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment, luna trecută. Emisiunea-tabloid prezentată de Simona Gherghe este pentru a doua oară consecutiv în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment.

Dacă în decembrie, emisiunea a fost peste producții grele precum Vocea României, X Factor sau Te cunosc de undeva, în ianuarie divertismentul pe TV a fost mai mult în vacanță. Pro TV a avut în grilă doar La Măruță.

Antena 1, în schimb, a început lansarea emisiunilor de divertisment încă din prima lună a anului. Te pui cu blondele? și Burlacul se numără printre emisiuni.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele emisiunilor de divertisment în luna ianuarie:

Acces Direct a atras cei mai mulți telespectatori, în luna ianuarie, având o medie de 921.000 de telespectatori, la nivel urban. Producția Antenei 1 este urmată de o emisiune a aceluiași post, Te pui cu blondele?, emisiune realizată de Dan Negru.

La Măruță, concurentul emisiunii Acces Direct, este pe locul al treilea, cu o medie de 756.000 de orășeni, în medie, pe ediție.

Audiențele emisiunilor de divertisment în luna IANUARIE, la nivel urban:

  Emisiune   Post TV   Nr persoane   RTG%  
1 Acces Direct Antena 1 921.000 9,1
2 Te pui cu blondele? Antena 1 861.000 8,5
3 La Maruta Pro TV 756.000 7,5
4 Burlacul Antena 1 579.000 5,7
5 Ochii din umbra Kanal D 578.000 5,7
6 Mireasa pentru fiul mei (IV) - Exit Show Antena 1 559.000 5,6
7 Superbingo Metropolis Antena 1 533.000 5,3
8 Poftiti pe la noi (reluare) Antena 1 529.000 5,3
9 Te vreau lanaga mine Kanal D 485.000 4,8
10 Nora pentru Leana (relauare Vacanta Mare) Kanal D 479.000 4,7
11 Schimb de mame Prima TV 400.000 4,0
12 Mireasa pentru fiul meu (IV) - dupa amiaza Antena 1 341.000 3,4
13 Wow Biz Kanal D 338.000 3,4
14 Un show pacatos Antena 1 331.000 3,3
15 O marit pe mama soacra Kanal D 327.000 3,2
16 Paparazzi Kanal D 326.000 3,2
17 Mireasa pentru fiul meu (IV) - dimineata Antena 1 268.000 2,7
18 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 260.000 2,6
19 Teo Show Kanal D 231.000 2,3
20 Cireasa de pe tort Prima TV 210.000 2,1
21 Gala Umorului TVR 1 209.000 2,1
22 Opriti timpul National TV 203.000 2,0
23 Iubire interzisa National TV 187.000 1,9
24 Vreau sa divortez Prima TV 172.000 1,7
25 Cronica Netului Prima TV 151.000 1,5
26 Rai da buni Antena Stars 149.000 1,5
27 Dosarele VIP Antena Stars 143.000 1,4
28 Familii la Rascruce Prima TV 130.000 1,3
29 Agentul VIP Antena Stars 125.000 1,2
30 Ajutor! Vreau sa slabesc Prima TV 125.000 1,2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Acces direct o emisiune in care se promoveaza: prostia, prostitutia, scandaluri mondene si alte prostii... Asta ne caracterizeaza pe noi ca popor
  • Tabloid, Tabloid, Tabloid... si mereu Tabloid!!!! cu asta sunt Obisnuiti acum Romanii. nu e de mirare cum Etno, Taraf, Trinitas, Acces Direct, Maruta, Capatos, au Audiente asa de mari. asta vor Oamenii acum. sunt acum Obisnuiti cu Elodia, si Becali. asa ca dupa Vechea zicala, de la Eminescu, la Eminem.....
  • Daca emisiunea ACCES DIRECT este catalogata ca emisiune de divertisment,cu ce subiecte are ,adica numai cazuri sociale,inseamna ca emisiunile TE PUI CU BLONDELE,TE CUNOSC DE UNDEVA,MAI POFTITI PE LA NOI,SPLASH VEDETE LA APA ,si altele ce sant?horor?sf?
  • Aceasta emisiunea s-a transformat intr-una de milogeala combinata cu monden . Simonica cat de chinui sa-ti curga o lacrima la dramele acelor oameni ?

Trimite un comentariu