Skip to main content

The Public Advisors va face PR pentru compania de tichete de masă UP Group, fosta Cheque Dejeuner

 

Foto: chequedejeuner.ro
Foto: chequedejeuner.ro

Publicitate

Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania), companie deținută de Grupul Up a ales The Public Advisors pentru a gestiona activitățile de PR pe piața locală.

"Decizia Up Romania vine in contextul unui proces de rebranding global, dar și al unui moment important al pietei, introducerea tichetelor de masa electronice", potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.

Ce servicii va oferi agenția de PR

Campania de PR gândită și implementată de The Public Advisors va avea mai multe componente și va include atât zona de media relations clasice, cât și proiecte speciale, comunicare online și în social media, dar si comunicare interna.

"Toate activitatile de comunicare din 2015 vor avea un numitor comun: sustinerea noii strategii de brand a Up Romania, bazata pe 4 piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul", se mai arată în comunicatul de presă.

The Public Advisors este o agenție de relații publice și comunicare cu o experiență de 6 ani pe piața din România, care oferă servicii de PR online și offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate, etc.

Printre clienții The Public Advisors se numără Agenția Națională de Presă Agerpres, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO și TEDxBucharest.

Grupul Up  comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicatii mobile in 14 tari.

Up Romania a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți. Portofoliul de produse Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de vacanta și tichetele de cresa si tichetele sociale.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu