Skip to main content

18 Martie. Barometrul Cultural: Aproximativ 90% dintre români se uită lunar la TV şi 55% citesc un ziar

 
hepta_reviste
hepta_reviste

STUDIU. Aproximativ 90% dintre români se uită lunar la televizor, potrivit Barometrului de Consum Cultural pe 2014, în timp ce 55% dintre participanţii la acest studiu au precizat că citesc un ziar în fiecare lună, scrie Mediafax. Cei care aleg să citească cel mai des reviste sunt tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani, care lecturează lunar o astfel de publicaţie (37%) şi tot aceştia citesc ziare lunar (33%).

Publicitate

Aceste rezultate arată că ziarele şi revistele fac parte din preferinţele oamenilor atunci când vor să fie la curent cu ultimele noutăţi, fie că le citesc pe internet sau cumpără ziarul/ revista în format tipărit.
Barometrul Cultural 2014: Aproximativ 90% dintre români se uită lunar la TV şi 55% citesc un ziar

CE FILME VOR ROMÂNII. Filmele de aventuri şi acţiune sunt preferate de un sfert dintre români. Pe locul secund se plasează comediile, cu o cotă de favorabilitate de 20%, relevă „Barometrul de Consum Cultural”, scrie Forbes România.


Genurile de filme preferate de români sunt: aventuri/acţiune (25%), comediile (20%), filmele romantice (12%), dramele (7%) şi filmele de suspans (7%).
Românii sunt mari consumatori de filme de aventuri şi acţiune

CONTRAATAC MEDIATIC. Uniunea Europeana va pregati pana in iunie un "plan de actiune" mediatic pentru a contracara "campaniile de dezinformare ale Rusiei" in ceea ce priveste conflictul din Ucraina, potrivit proiectului concluziilor summitului european care va avea loc joi si vineri la Bruxelles, scrie HotNews.ro.

Sefii de stat si de guvern urmeaza, potrivit acestui text, sa ii ceara sefului diplomatiei europene, Federica Mogherini, sa pregateasca un mecanism de contra-propaganda, incepand cu crearea unei "echipe de comunicare", un "prim pas" in acest sens.
UE trece la contra-atac in fata campaniilor de dezinformare ale Rusiei in criza ucraineana

NUMIRE. Oxygen, agentie independenta de comunicare, o numeste pe Raluca Teodorescu in functia de managing director, ca parte a strategiei de dezvoltare, scrie DailyBusiness.

In noua sa functie, Raluca Teodorescu va fi responsabila pentru gestionarea portofoliului actual al Oxygen, care cuprinde preponderent companii multinationale din domenii diverse, precum Heineken, Amway, Olympus Dairy, Garanti Bank, Mothercare, Luxoft etc.
Raluca Teodorescu, noul managing director al agentiei Oxygen

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus