Skip to main content

Naţionala face audienţe şi cu Feroe: TVR, pe prima poziţie cu partida de fotbal

 
FOTBAL - ROMANIA - IRLANDA DE NORD - PRELIMINARII - CE 2016
FOTBAL - ROMANIA - IRLANDA DE NORD - PRELIMINARII - CE 2016

Foto: Mediafax
Foto: Mediafax

Publicitate

AUDIENŢE. Meciul României cu Insulele Feroe (câştigat cu 1-0) a plasat TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor pe intervalul de difuzare.

Postul public a avut primul loc pe toate cele trei targeturi - naţional, urban şi comercial - pe un interval în care s-a bătut, printre altele, cu ştirile Pro TV şi cu Observatorul Antenei 1.

Paginademedia.ro va prezinta audientele partidei de fotbal (intervalul orar 19.00-20.50):

NATIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul România - Feroe a avut o medie de peste 2,1 milioane de români pe minut. TVR 1 a fost pe prima poziţie, urmat de Pro TV (1,5 milioane) şi Antena 1 (950.000).

URBAN. Aproape 1,1 milioane de telespectatori ai partidei de fotbal au fost de la oraşe. Topul urban a fost condus de TVR 1, locul doi fiind al Pro TV (740.000), iar poziţia a treia a Antenei 1 (450.000).

COMERCIAL. Pe targetul comercial, partida de pe TVR 1 a ţinut în fiecare milion aproape jumătate de milion de telespectatori. Pe locul doi a fost Pro TV (cu 420.000 de persoane) şi pe trei, la distanţă, a fost Antena 1 (174.000 de telespectatori din acest target, cu ştiri şi cu Next Star, emisiunea cu copii prezentată de Dan Negru).

Audienţa posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul partidei România - Insulele Feroe (19.00-20.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 2.153.000 11.7 20.5
2 Pro TV 1.536.000 8.3 14.7
3 Antena 1 948.000 5.1 9
4 Kanal D 853.000 4.6 8.1
5 National TV 667.000 3.6 6.4
6 Antena 3 495.000 2.7 4.7
7 Prima TV 380.000 2.1 3.6
8 Romania TV 301.000 1.6 2.9
9 Acasa 187.000 1 1.8
10 Antena Stars 181.000 1 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul partidei România - Insulele Feroe (19.00-20.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 1.083.000 10.7 20.4
2 Pro TV 743.000 7.4 14
3 Antena 1 452.000 4.5 8.5
4 National TV 341.000 3.4 6.4
5 Antena 3 326.000 3.2 6.1
6 Kanal D 298.000 3 5.6
7 Prima TV 167.000 1.7 3.1
8 Romania TV 139.000 1.4 2.6
9 Acasa 130.000 1.3 2.4
10 Antena Stars 130.000 1.3 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV duminică, 29 martie, pe intervalul partidei România - Insulele Feroe (19.00-20.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 473.000 9.4 20.7
2 Pro TV 418.000 8.3 18.3
3 Antena 1 174.000 3.4 7.6
4 National TV 147.000 2.9 6.4
5 Prima TV 95.000 1.9 4.2
6 Kanal D 91.000 1.8 4
7 Antena Stars 88.000 1.7 3.8
8 Acasa 68.000 1.3 3
9 Antena 3 55.000 1.1 2.4
10 Disney Junior 53.000 1.1 2.3

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Nu este contorizat.
  • Pavel Pavel
    TVR HD nu este contorizat? Cred că din ce în ce mai mulţi se uită pe canalul HD al TVR-ului.
  • A fost un meci CATASTROFAL, dar nimeni nu se aştepta la ASTA. An
    […] TVR 1 a fost urmat pe toate targeturile de Pro TV, care a avut însă scoruri mult mai mici: 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, 740.000 la nivel urban şi 420.000 la nivel comercial, scrie paginademedia.ro. […]
  • CLDMRS CLDMRS
    COMERCIAL. Pe targetul comercial, partida de pe TVR 1 a ținut în fiecare milion aproape jumătate de milion de telespectatori. modificati...„in fiecare milion...” cred ca vroiati sa scrieti in fiecare minut
  • geo geo
    Noroc cu meciurile de fotbal.
    Și asta pentru că lumea nu se uită la emisiunile de cultură, de îndoctrinare politică...numai că Stelian Tănase și ai lui nu s-au prins nici acum de asta...
  • Andreea Andreea
    Asa mai fac si cei de la TVR audienta ;)). In rest, nicio sansa!

Trimite un comentariu

sus